Acırcasına bakıp acıdıklarına ah vah edenler bir tek benimi rahatsız ediyor? Kompleksli mi oluyorum ben şimdi?

Merhamet edip düşünmekle acımayı birbirine karıştıran insanlar beni aşırı derecede gerip rahatsız ediyor. Biri için üzülmek ona aciz biriymiş gibi hissettirmek ah vah çekmek değil bu insanlar bunu inadına yapıyor bence en azından bazıları. Üzülüyorsanız üzüntünüzü belli etmeyeceksiniz ve ah vah ya çekmeden o insanı düşünmenin bir yolunu bulacaksınız eğer o insanın gururunu duygularını önemsiyorsanız çok sinir bozucu ve nefret ve kin uyandıran bozuntu tiplersiniz.

Acırcasına bakıp acıdıklarına ah vah edenler bir tek benimi rahatsız ediyor? Kompleksli mi oluyorum ben şimdi?
Cevapla