Kişilik & Karakter Topluma ait olmaya mı çalışıyorsunuz yoksa birey olmaya mı çabalıyorsunuz? Lütfetmedinizefenim Takip Et Master Yaş: 25 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yapay Zekaya Sor Kendi değer yargınızı oluşturuyor musunuzYoksa size öğretilen ile devam mı ediyorsunuz? Topluma ait olmaya mı çalışıyorsunuz yoksa birey olmaya mı çabalıyorsunuz? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
вуηαяcσѕ Takip Et FenomenMentor Yaş: 38 +1 yıl Selamlar,Eğer topluma ait olmaya çalışırsak bir sürüde ki koyunlardan farkımız olmaz. Allah herkese bir beyin vermiş. İnsan kendini geliştirip bu toplumdaki yerini ve konumu kendi seçmeli. Birey olmak için en önemli adım budur bana göre. 1 1 Yorumla Lütfetmedinizefenim +1 yıl Broo Yorumla
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı. Kendim bir bireyim toplumun neler düşündüğünden bağımsız hareket ediyorum 1 1 Yorumla Lütfetmedinizefenim +1 yıl Kaplaan
vitalife Takip Et Xper 7 Yaş: 46 , eic 95% +1 yıl Bu toplum nereden tutsan elinde kaliyor. Parcasi olabilecegim bir toplum yok ortada. Bireyim ben. 1 1 Yorumla Lütfetmedinizefenim +1 yıl Eyvallah Yorumla
SasukeGaara Takip Et Master Yaş: 24 , eic 79% +1 yıl kendini geliștirmiș toplumdaki yalnız kız 1 1 Yorumla Lütfetmedinizefenim +1 yıl 😑Ama sen hiç muhabbet etmiyorsun kiBenle mi konusmuyon sadeceMerak ediyom lo Yorumla
lánguido Takip Et Xper 5 Yaş: 23 +1 yıl Topluma ait olmaya çalışmıyorum, sen? 1 1 Yorumla Lütfetmedinizefenim +1 yıl Birey olmaya çabalıyorum Yorumla