Lütfen anlatacaklarıma düzgün cevaplar verin, psikolog kesilmeyin?

Herkese selamlar. Ben 22 yaşında kendi halinde bir kızım. Çok arkadaşım yok, diğer insanlara göre oldukça enerjik ve konuşkan ve heyecanlı bir kızım. Deli dolu takılmayı seviyorum ama bazı davranışlarımdan oldukça rahatsız oluyorum. Sanal dünyadaki insanlarla iletişimim oldukça kötü. Hep şakacı kız modunda takılmak istiyorum, troll yapmayı sevdiğimden olabilir, her neyse bu kişilerle konuşunca bana eski ilişkilerini veyahut şu an yaşadıkları ask ilişkilerini anlattıklarında kıskanma duygusu yaşıyorum. Çok soru sormaya başlıyorum ve yeri geldiğinde eski kız arkadaşına laf atmak istiyorum. Sesli konuştuğum vakitte ciddi konuşamıyorum insanları kendimden uzaklaştırıyorum. Onlarla iletişimim kopuncada kendimi çok kötü hissediyorum. Ağlıyorum. 1 hafta sonra falan unutuyorum fakat olayın yaşandığı zaman diliminde hemen depresif oluyorum. Bir süre sonra diğer kizlar gibi neden değilim diye düşünüyorum 22 yaşındasın sen neden böylesin? Tarzı sorular soruyorum. Ne yaptığımin farkındayım fakat duzeltemiyorum. Gerçek hayatta da arkadaşlarıma şen şakrak gözüktüğum için basit gördüklerini düşünüyorum beni. Vurdumduymaz olmak istiyorum. Duygularımı hemen belli etmek istemiyorum. En önemlisi de insan ilişkilerimi düzeltmek istiyorum.
Lütfen anlatacaklarıma düzgün cevaplar verin, psikolog kesilmeyin?
Cevapla