Aklı başında yerinde mantıklı cevaplar verin lütfen ne yapmalıyım?

7.5 aylik hamileyim.

2 yasinda kizim var

Part calisabiliyorum

Kizima ailem bakiyor

Ailemle aramiz acik

Kizimi gormek disinda eve giremiyorum

Gecim sikintisin girdim.

Gecici arkadasimda kaliyorum ama nereye kadar.

Part aldiklarim anca gida cocuk masraf gidiyo. Bitiyor

Ev tutamiyorum. But ce yok ortak dusundum yeterli degilim

Siginma evi var ama orada 6 ay kaliyosun ve devlet cocugu elinden aliyor

Cikmax sokaktayim daraldim gelecek kaygisi var

Ilk defa kendimi metrdayken acaba atlasammi dusuncesinde buldum.

Korkuyorum :(

Güncellemeler
+1 yıl
Cocugun babasi yok yok y ok y o k y ok !
Güncellemeler
+1 yıl
Olayi bilmeden lutfen yorum yapmayin.
- cok iyi gecimim vardi. Bebegin babasi cocugu aldirmami istedi aldirmadim+ maddeye dustu. Eskiden kullanmiyodu. Kafasi guzel 2 kez darp etti. Darp raporu vs ugrastim bu sefer teditler baasladi karnimdaki bebekle oldurttmekden basediyodu. Delil kanit hersey var atabilirim. Tedavi kabul etmiyordu. Bununla nasil gelevek surebilirdi? Surekli acaba bizi oldurcekmi korkusuyla yasiyordum.. lutfen artik beni suclu gorme yi birakin.
Aklı başında yerinde mantıklı cevaplar verin lütfen ne yapmalıyım?
Cevapla