ortaokuldayken bir din kültürü (kadın) hocam sürekli psikolojik baskı uygulardı bana.. hatta arada sırada aklıma geliyor o anlar ve bazen ağlıyorum bazende ortam müsait olmuyor gözlerim doluyor...
sosyal medya hesabını öğrendim ve şu an evli 1 kız annesi kendisi , ona mesaj atmak istiyorum içimi dökme gibi bir niyetim yok fakat ortaokuldayken benden helallik istemişti ben de bana yaptıklarının tamamen farkında olmadığım için helal etmiştim ama şu an düşününce ağlamama neden olacak kadar büyük bir travma yaşatıcısına neden hakkımı helal ediyorum ki diyorum..
sizce ne yazmalı?
sosyal medya hesabını öğrendim ve şu an evli 1 kız annesi kendisi , ona mesaj atmak istiyorum içimi dökme gibi bir niyetim yok fakat ortaokuldayken benden helallik istemişti ben de bana yaptıklarının tamamen farkında olmadığım için helal etmiştim ama şu an düşününce ağlamama neden olacak kadar büyük bir travma yaşatıcısına neden hakkımı helal ediyorum ki diyorum..
sizce ne yazmalı?
Güncellemeler
+1 yıl
...
Güncellemeler
+1 yıl
güncell
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar