BANA TRAVMA YAŞATAN PSİKOLOJİK BASKI UYGULAYAN ESKİ ÖĞRETMENİME MESAJ ATMAK?

ortaokuldayken bir din kültürü (kadın) hocam sürekli psikolojik baskı uygulardı bana.. hatta arada sırada aklıma geliyor o anlar ve bazen ağlıyorum bazende ortam müsait olmuyor gözlerim doluyor...
sosyal medya hesabını öğrendim ve şu an evli 1 kız annesi kendisi , ona mesaj atmak istiyorum içimi dökme gibi bir niyetim yok fakat ortaokuldayken benden helallik istemişti ben de bana yaptıklarının tamamen farkında olmadığım için helal etmiştim ama şu an düşününce ağlamama neden olacak kadar büyük bir travma yaşatıcısına neden hakkımı helal ediyorum ki diyorum..
sizce ne yazmalı?
Güncellemeler
+1 yıl
...
Güncellemeler
+1 yıl
güncell
BANA TRAVMA YAŞATAN PSİKOLOJİK BASKI UYGULAYAN ESKİ ÖĞRETMENİME MESAJ ATMAK?
Cevapla