Selam bi arkadaşımla yurt dışına gittim yaklaşık 1 sene oldu. Önceden çok titizdim.Her gün temizlik yapardım, bulaşık, çamaşır, ütü itina ile yapardım, Her gün yemek yapardım
Şimdi ise robot süpürge var günde 2 kere temizlik yapıyor, 7. Katta olduğumuz için ev toz olmuyor, toz almıyorum 10 günde 1, yemek yapmıyorum Ubereats uygulamasindan sipariş ediyoruz, kıyafetlerimi bile yıkamak için uğraşmıyorum kuru temizlemeye veriyorum ütülü şekilde kırıtmadan alıyorum ütü bile yapmıyorum. Ayakkabım kirleniyor temizlemek yerine yenisini alıyorum.
Çok savurgan ve çok gevsek oldum sizce ne yapmalıyım?
Yurt dışına gittiğimden bu yana çok tembelleştim, ne yapmalıyım?
İnsan her zaman konfor alanını sever. Yapmanız gereken konfor alanınıza bir süre ara vermek asıl kendinize zaman ayırmanız. Konfor sizi rahata iter oysa rahat size bir şey kazandırmaz. Kazanmaktan mutlu olmayı sizde hakettiğinizi kendinize sunmanız lazım.
Ne güzel işte, nesinden şikayet ediyorsun, aranıp da bulunmayan hayat, sendeki derde bak 😅 dünyaya bu işleri yapmak için gelmedin bunu düşün rahatla...