Bu durumu yaşayan var mı psikolojim mi bozuk benim normal miyim?

İnsanlardan çok çabuk sıkılıyorum herkese karşı bıkkınlığım var konuşmayı mesajlaşmayı sevmiyorum sıkılıyorum bir insanla 5 dakikadan fazla mesajlaşınca daral geliyor mesajlara aramalara bazen aileden biri değilse 1,2 gün sonra cevap veriyorum zırt pırt mesaj atan biriyse 1 hafta sonra cevap verdiğimde oluyor instagramımda 1 aydır bakmadığım mesajlar var bildirim panelinden okuyorum genelde hiç kimseyle hiç bir şey konuşmak içimden gelmiyor genelde tüm gün evde ve odamdayım yalnız başıma mutlu ve rahatım sık sık uykulu haldeyim psikolojim mi bozuk benim?
Bu durumu yaşayan var mı psikolojim mi bozuk benim normal miyim?
Cevapla