Yaklasik 4 aydir hayatim kotu gitmeye basladi. Beni mutlu edecek bir olay bile olsa sonu hep mutsuzlukla kotu bir sekilde bitiyor. Uzun suredir hayattan zevk aldigim mutlu oldugum hicbir seyi tadamiyorum. Artik kendimi herkesten uzak hissediyorum. Kendimi bir yabanci gibi hissediyorum oldugum yere ait olmadigimi hissediyorum. Surekli kendimi avutmaya calisiyorum sabret kotu gunler gececek sonra cok mutlu olacaksin diye ama aylar oldu hala kotu gunler bitmedi. Her gun agliyorum, her gun mutsuzum. Hicbir seyden tat almiyorum. Onceden en sevdigim en mutlu oldugum seyleri yaparken bile kendimi mutlu degil normal hissediyorum. Allah mutsuzlugu veriyorsa mutlulugu da verir diye dusunuyorum sabrediyorum ama artik gucum bitmek uzere ne yapmaliyim? Allah’in bana gostermek, ogretmek istedigi bir
sey mi var?
sey mi var?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer