ALLAH HAYIR MI DEDİ YOKSA BEKLETİYOR MU? ALLAH NEDEN BEKLETİR?

Arkadaşlar ben bir an önce ruh eşimi bulmak ve güzel bir hayat yaşamak istiyorum tabii ilk arkadaş olalım sonra ileride bakarız çünkü daha o kadar büyük değilim, ama gerçekten çok istiyorum karşılaşmayı, Allahım'a duamı ettim ama Hayır mı dedi yoksa bekletiyor mu bilmiyorum, ama bekletiyor da olabilir ama neden, neden bekletiyor gayet olgun olduğumu düşünüyorum, daha deneyeceğim çok şeyin olacağını düşündüğüm zaman çok üzülüyorum, ben bir daha kötü bir deneyim yaşamak istemiyorum, artık gelsin lütfen neden hala gelmiyor ve Allah beni neden bekletiyor lütfen sadece nedenini yazın, Allah yoktur falan diyenler (tövbe estağfirullah) yazmasın şikayet ederim ve nedenini bilmeyenlerde yazmasın lütfen çünkü cevabını merak ediyorum ve mümkünse de sadece bilenler yazsın, TEŞEKKÜRLER...☺

ALLAH HAYIR MI DEDİ YOKSA BEKLETİYOR MU? ALLAH NEDEN BEKLETİR?
Cevapla