Bitik haldeyim yaşamak zor gelmeye başladı ne yapacağım?

Dışarı çıkmaktan nefret ediyorum, parasızım, mesleğim yok..

Sosyal medya hesabim olmadigi icin veya gezmedigim için yaratıkmışım gibi davranmaya başladılar. Evde de mutlu değilim evdeki herkes çalışıyor ben yapayalnız kalıyorum.

Evlensem belki bu hisler geçerdi diye düşünüyorum. Bir eşim olsa sıcak yuva ortamı vs. Ne yapmam lazım
Bitik haldeyim yaşamak zor gelmeye başladı ne yapacağım?
Cevapla