Bazen değmeyecek şeylere gereksiz bir biçimde ağlarız neden?

Duygularımı satırlara dökemem, dökmek için çok yorgunum ama nedenini hâlâ çözemediğim şekilde hâlâ üzülüyorum bana lütfen geçmişi düşünme onu yapma, kendine değer ver demeyin her şeyi fazlasıyla yapıyorum geçmiş ya da gelecek önemli değil anı yaşıyorum ama bazen tökezliyorum.
Bazen değmeyecek şeylere gereksiz bir biçimde ağlarız neden?
Cevapla