Olumsuz olaylar karşısında, sürekli iyiyi düşünmek kendini kandırmak mıdır?

Merhabalar ✌️😎

Olumsuz yaşanılan olaylar karşısında iyi düşünmeye çalışırız fakat kimisine göre bu kendini kandırmaktan ibaret.

Düşünceniz nedir bu konuda?
Olumsuz olaylar karşısında, sürekli iyiyi düşünmek kendini kandırmak mıdır?
#MustiEmre
#Kişilik&Karakter
Olumsuz olaylar karşısında, sürekli iyiyi düşünmek kendini kandırmak mıdır?
Cevapla