Kandırmaktır diye düşünüyorum gerçekçi olmak daha cazip geliyor Diğer türlü kendini kandıran karşısındaki sorunun sürekli güncelllendiği bir hayat yaşamak haline geliyor 🎈🎈
Yok ya olaya iyi tarafindan bakmak bu. Ben olumlu yaklasiyorum her konuya cunku basa geldi ve olmusla ölmusle care yok derler zamani geriye alamayacagima gore vardir bunda bir hayir deyip yola devam ediyorum.
Hayır kendini kandırmak değildir. Aksine kendine umut vermektir, polyanna düşünce yapısı her zaman iyidir hayata olumlu bakmanı sağlar. Bunun aşırısı zarardır
Olumlu olmak polyanacilik değildir illa. "Her sey yolunda" demek değil olumlu dusunmek, cikmaza sokmamak, bir olurunu bulmaya calismak yapılması gereken sey.