Kendi kendime konuşuyorum, akıllıca konuşmalar yapıyorum. Yalnızlık belirtisi mi?

Kendime neyi anlatıyorsam artık sanki bilmiyorum. Bildiğim şeyleri anlatıyorum kendime
Kendi kendime konuşuyorum, akıllıca konuşmalar yapıyorum. Yalnızlık belirtisi mi?
Cevapla