#SelamGençlik 🍀🍀
Çalışmak sıradan karakterlere ve insanlara mı mahsus bir durum?
#EnDoğruÂnda ❤️❤️
#TubaSueda 🍀🍀
#AşklaBaşla ❤️❤️
Çalışmak sıradan karakterlere ve insanlara mı mahsus bir durum?
#EnDoğruÂnda ❤️❤️
#TubaSueda 🍀🍀
#AşklaBaşla ❤️❤️


Ailemin durumu maddi olarak oldukça iyi , istesem yan gelip yatacak imkanlara sahibim ama ben çalışmayı ve kendi emeğim ile kazanmayı seviyorum o yüzden bu saate kadar deli gibi çalışıp yoruluyorum şimdi evim evim güzel evime doğru yola çıktım hemen varıp dinlenmek istiyorum
Çalışmazdım yalan yok. Ancak kendimi geliştirmeye devam ederdim kitap okur, kültürüme kültür katardım. Özel hocalar eve getirip sanat müzik baleyle ve dansla ilgilenirdim. 👒
Kesinlikle çalışmak isterdim
Toplu teşekkür ederim ♥️
Tabi yapardım mutlaka. Marangozluk bitmiş mesela. Kendi tahtım ve benden sonrakilerin tahtlarını ayrı ayrı üretsem koleksiyon olarak ne iyi olurdu..
Cevap
14Cevap
Prens olsam ressam olmak isterdim
evet isterdim
bence çalışmak insanın kişisel gelişimini sağlıyor
Hiç doğuştan prens veya prenses olmadığım için bilmiyorum.
Bizler olduk oradan biliyoruz zamlara karşı çalışsak mı dedik 😅😅
E bilmiyorum yani benden çok uzak bir şey olduğu için. Nasıl cevap verebilirim ki başka, ne desem yalan olur 😅😅
Tabi tüm cevaplar yüzde yüz gerçek 🤦🤦
Jdjxhdhhxhdgx onlar beni ilgilendirmiyor herkes istediğini söylemekte özgür :D
Bu tarz insanlar zaten bos durmuyor ki hepsi bir işle meşgul bende yine öyle olurdum
Ne kadar şahane bir duygu olsa gerek! Prenses doğmuş ama emeğini ortaya koyuyor!
Karakterim şuanki gibi olacak olsaydı evet, isterdim. Çalışmadan yapamam ben..
Karakter aynı olacak onda sıkıntı yok 😅😅
O zaman dediğim gibi olurdum 😂
İyi bir mesleğim olsun isterdim ama çalışmak bilmiyorum ya sanırım çalışmazdım kendi işimi kurar patron olurdum sadece o sektörde
İş bulup çalışmak ihtiyacın kişiselleştirilmesidir. Prens olsaydım kişisel becerime göre bir alanda muhakkak çalışırdım.
Ben zaten öyleyim 😂😂
Şüphemiz yok prenses soso 😅
Şaka bea :D
Şakası bile güzel 😍😃
O zaman 👸 😃😃
Prensesimize saygılarımızla👸😘😃
Evet neden istemeyeyim ki hem zevkli olurdu bir tekneci ile balığa çıkmak ya da bir dalgıç ile derin derin koy Lara dalmak çok iyi bence
Doğuştan prenses olsaydım
Saray da, beyaz atlı prensimi beklerdim.. Çalışmazdım.😄
Evet, kendi malikanemde hobilerimle uğraş içinde olurdum.
Ben kendim için sanki çalışmak için doğmuşum gibi gelmiyor. Ancak kendi işim olursa olabilir.
Türkiye'de tüm kızlar babasının prensesi değil miydi zaten?
Hobi geliştirerek değerlendirilen vakti çalışmayla harcamazdım.
tabiki hayır hele bu zamanda torpilin döndüğü zamanda
Napıyım 4 bin lira iÇin çalışıp da boş paralar ya
Prenses olarak başvurunca maaş yüksek gelebilir 😅😅
Evde durulsa dedikodudan başka bir şey yok. Hülya Avşar’ın 20 milyon doları olduğunu magazinci söyledi demek ki sağlam bir kaynaktan duymuş, ama hala aylık maaşlarla dizide çalışmak in çabalıyor kadın. Yasemin Özilahnın kocası 3 milyar dolar üzeri Servet sahibi, kadın reklamlarda o paranın milyonda birine çabalıyor. Ama açıkçası milyarım olsa 100 bin lirayı felan değerli bulacağımı sanmam.
İş bulup çalışmak daha iyi bence başarıyı yavaş yavaş elde etmek önemli
Yokk 😄
İşim olmazdı
Asla. Ben gezmek, eğlenmek istiyorum. 🥳
Evet isterdim boş durmayı sevmiyorum
Kendim hakemin çalışıp almak isterim paramı
Çalışmam boşuna mı prenses oldmm
Çalışmam 😃
çalışırım çalışmassam sıkıntıdan patlarım ben
kesin isterdim..
sıkılırım ben..
Şimdi çalışmıyorum o zaman da çalışmazdim
Sanırım evet
İsterdim
Çalışmam
Her şey yapardım
Hayır tabiki de 😂
Hayır tabiki 😅
İstemem.
Çalışmam
Tabi ki isterdim
Tabi ki hayır
Kesinlikle hayır
niye çalışayım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?