Kadınlar neden hiçbir zaman erkeklerden intikam alamadı?

İnsanlık tarihi boyunca erkeklerin gölgesinde kaldınız. Son 100 yıl dışında köle gibi alınıp satıldınız, kısıtlandınız, şiddet gördünüz. Birçok kadın kocasından fiziksel şiddet gördü; bıçaklandı, vuruldu, dayak manyağı yapıldı ama bütün bunlara rağmen hiçbir kadın kocasının içtiği çaya zehir koymadı, uyurken boğazını kesmedi. Bunun iki açıklaması var: Ya itaatkârlık ruhunuzda var ya da saflık derecesinde merhametlisiniz. Ama her iki hâliyle de bir meleksiniz.
Kadınlar neden hiçbir zaman erkeklerden intikam alamadı?
Kadınlar neden hiçbir zaman erkeklerden intikam alamadı?
Cevapla