Güncellemeler
+1 yıl
Konuyla alakalı cevaplar ve işime yarar cevaplar yazarsanız sevinirim.
Bende asosyalim ve doğrusu benimki biraz tercihen sanırım. İşimiz zor çünkü yalnız olunca bazen bu zorlaşabiliyor. Aslında mutluyum yalnızken ama... ne saçmalıyorum lan bne?
Cevap
3Cevap
Kişisel gelişim psikoloji felsefe kitapları PDF indir oku
bir bakarım teşekkür ederim
sanaldan arkadaş edin ister konuşursun ister kendi kabuğuna cekilirsin
denge. bazen sosyal ol bazen kendi halinde.
Aynı durumdayız aşağı yukarı 😀
Cok ilginc ya uzucu
Seçim yapın
dalga mı geçiyorsun ya karar veremiyorum diyorum ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?