Bir yandan sosyalleşip arkadaş edinmek istiyorum, bir yandan da yalnız kalmak istiyorum. Ne yapmalıyım?

Başlıktaki gibi arkadaşlar. 1 tane bile arkadaşım yok. Birileriye arkadaş olmayı çok istiyorum ama sonra boş veriyorum. İnsanlarla konuşurken utanıyorum. Depresyonda ve sosyal anksiyetem var. Bunların farkındayım ama psikologa bile derdimi anlatmaya utanıyorum. Öncesinde bir kere psikologa gitmiştim ama hiç bir yararı olmamıştı. Birileriyle 5 dakikadan fazla konuşmaya başladığımda ellerim titremeye başlıyor ve o ortamdan bir bahane uydurup ayrılıyorum. Ne yapmam lazım? Gerçekten çok sıkıldım fakat bir yandan isterken bir yandan istememem arasında kalmış durumdayım.
Güncellemeler
+1 yıl
Konuyla alakalı cevaplar ve işime yarar cevaplar yazarsanız sevinirim.
Bir yandan sosyalleşip arkadaş edinmek istiyorum, bir yandan da yalnız kalmak istiyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla