Telefonla konuşurken çok takılıyorum Ne yapmalıyım?

Merhaba ben telefonla konuşurken çok takılıyorum duraksıyorum birde sürekli şey diyorum mesela az önce 1 halamı aradım konuşmak için ama konuşamadım hep şey şey dedim sonra çok takıldım duraksadım konuşamadım hatta annem ile babaannem de yanımdaydı onların yanında da çok utandım yüzüm kızardı sonra hemen telefonu anneme verdim yani sürekli böyle oluyor bana. Sizce Ne yapmalıyım? Nasıl geçer bu? zaten 2 yıldır konuşma bozukluğum da var mesela ben konuşurken çok takılıyorum duraksıyorum normalde çok kitap ta okuyorum mesela her gün 1 saat kitap okuyorum.
Telefonla konuşurken çok takılıyorum Ne yapmalıyım?
Cevapla