Arkadaşlar yaşadığım dünyadan çok uzağım anlatmak istediğim kendi dünyamda yaşıyorum bu sorunmu?

Akışta kalamıyorum hayallerle düşlerle yaşıyorum sanki ve uyumda sağlayamıyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Galiba yabancılaşma dedikleri problem var
Arkadaşlar yaşadığım dünyadan çok uzağım anlatmak istediğim kendi dünyamda yaşıyorum bu sorunmu?
Cevapla