İnsanlar ben gülümsemediğim ve sevecen davranmadığım için beni sevmiyor. Bunu nasıl düzeltebilirim?

Insanlari genel olarak sevmiyorum kotu davranmiyorum ama minnos minnos da yaklasmam. Suratim genel olarak asik oldugu icin de ruh emici oldugumu soylerler o yuzden is arkadaslarim benden haz etmiyor. Ama icimden gulumsemek samimiyetsizce yakin davranmak da gelmiyor Bunu degistirmek istiyorum bi fikri olan var mi.
Güncellemeler
+1 yıl
Ayni zaman da biri bana soguk davrandiginda da modum dusuyor :( hem sevgiye ihtiyac duyuyorum hemde sevgiye karsi cok asiyim anlamlandiramiyorum
İnsanlar ben gülümsemediğim ve sevecen davranmadığım için beni sevmiyor. Bunu nasıl düzeltebilirim?
Cevapla