Hastanede çalışan Profesörler neden bu kadar egoist ve tripli?

Ya adam alıyor sonucuna bakıyor ama yüzüne bakmıyor
Hızlı hızlı anlatıyor bir de tıbbi terimlerle
Bana sakın soru sorma anlamadıysan da umrumda değil der gibi davranıyor

Doktorları dövüyorlar ya.. bazıları kaşınıyor gerçekten.
Hastanede çalışan Profesörler neden bu kadar egoist ve tripli?
Cevapla