Doktor asistanları neden doktorlardan daha egolu?

Sonuçta adam kaç sene tıp okumuş egosu daha fazla olması gerekirken gereksiz asistanların egolarının daha yüksek olması ve insanları küçük görmeleri benim sinirimi bozuyor, sürekli şikayet etmekten bıktım. Sayısız dilekçe verdim ve haklıydım. Egitim almaları gerek bu konuda.
Doktor asistanları neden doktorlardan daha egolu?
Cevapla