Unutmak çok büyük bir nimettir , eğer unutmak olmasaydı çoğu insan delirirdi. Düşünsene hayatın boyunca yaşadığın her bir üzücü anın, aynı tazelik ile hafızanda , yaşadığın bir acı hissi , yaşadığın bir korku , sana yapılan bir kötülük, gerçekten bunları unutmazsan delirirsin.
Ama normal hayatta yaşadığımız unutkanlıktan bahsedersek vitamin eksikliğinden kaynaklanabilir. hastalık olduğunu zannetmiyorum.
1
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Evet unutmak güzel ama anında olan şeyleri unutmak pek güzel olmuyor ve güzel sonuçlar doğurmıyor
Benim için hastalık boyutuna gelmiş olabilir çiçek en son pandemiden önce kan tahliline gittim. Değerlerim hakkında net bilgiye sahip değilim ama vücut olarak alarm veriyorum bunu fark ediyorum özellikle de demir ve B12' ye baktıracağım.
Yorgunluk çünkü insan yorulunca değil biseyleri unutmak kendini unutur ya ama bazı insanların ki evde otursalar hiç bişey yapmasalar bile bişey hatırlamıyorlar ya o nasıl olur zaten bütün gün evdeydin nasıl bilmezsin ki
Bu konu cok farklı @seymabasu1 devamlılık getiriyorsa doktora girmekte tavsiye var.. Ama genel olarak gün içerisinde uzun süre elde telefon olan kişiler takvime not düşebilir.