Hiç bi kadın sevmiyor. Seviyorum diyen yalancı. Erkek duygusal olamaz. Duygu kadınsı bir ozelliktir. Erkek in kökü erk ten gelir erk güç demektir. Güçlü olan erkek duygularına hakim olur
Duygusal olmaktan anladığım insanlara merhamet göstermek, bir kadın hastaysa onun başında beklemek ona yemek yapmak, ona çiçek almak. Kadın da duygusal olunca çok farklı bir şey yapmıyor ki. Duygusal olma konusunda aynı şeyi mi kastediyoruz?
Kötü erkekler gibi merhametsiz olduğumda kendimi çok kötü hissediyorum. Ben psikoloji çok okuyorum. Çocukluğunda sevilmemis kadınlar onlara değersizligini hatırlatacak kişileri severler. Çünkü zaten degersizim inancı vardır.
Kendine değer veren bir kadın sınırını koyar, ona herkes istediği gibi davranamaz. Güçlüdür. Bu yüzden ona değer verecek erkekleri sever.
Kadınlar neden erkeklerden daha üstun ve zeki oldukları halde kandırılıyor sence. Çünkü duygusallar. Duygularıyla hareket ettikleri için baslarına gelmeyen kalmıyor. Duygusallık hata yaptırır
Bir erkek yolda yururken aynı anda sakız cigneyemez. Telefonla konuşurken kenardan biri selam söyle dese kafası allak bullak olur cevap veremez. Tek bir işe odaklanır. İşte bunlar hep geri-zekalılık belirtisi. Kadınlar ise telefonda konusurken bir yandan yemegin tuzuna ayarlar bebeginin mamasını hazırlar yanındakine ordan oraya dedikoduyu aktarır bir çok işi aynı anda yapabilir
Sizin bizi anlayamama nedeniniz oturup kadın beyni erkek beyni nasıl çalışır diye araştırmadığınız için. Ben bu bilgileri bilimsel kaynaklardan ediniyorum erkekler şuna ihtiyaç duyar kadınlar ilgi ister erkeklerse övgü ister gibi ve bunlara göre hareket ediyorum ama nedense hiç bir erkek açıp okumuyor bunları öğrenmiyor
Beyin yapısı olarak bu mümkün değil. İnsan beyni tek seferde yalnız bir şeye odaklanır. Kadınlar da yemeği ocakta unutuyor, çocuğuna bağırıp çağıran çocuğunun gelişimini düşünmeyen kadınlar da var. Hani kadınlar daha zekiydi? Daha çocuğuna yetemeyen kadının kendi nasıl zeki olacak?
Ayrıca söylediklerimden hiçbir şey anlamamissiniz. Ben çok fazla bilimsel şeyler okudum merak etmeyin. Hatta bilişsel davranışçı terapi ile ilgili de birçok şey okudum. Spritualizmle ilgili bilgi sahibiyim.
Kadınların detaylı şekilde anlatarak rahatladıgini da biliyorum.
Ayrıca siz erkekleri canım olarak etiketliyorsunuz, siz de empatik biri değilsiniz. Dünyadaki bütün erkekleri tanımanız gerekirdi bunu söylemeniz için.
Siz genelleyici konuşuyorsunuz. Ben o kitapları da okudum, kadınları anlamanın yolları falan. Bu kitaplar sadece ticari amaçlı olarak satılan kitaplardir. Biz insanız ve her birimiz farklıyız. Psikologa gittiginizde bile size hemen teşhis koymuyor sizi belirli bir süre dinliyor daha sonrasında tedaviye geçiyor
Nerden okuduysan yanlış okumuşsun. Dediklerimi gunlük hayatta görerek dogruladım ama senin dediklerin sadece hayalde kalır. Bir insan beyni tek seferde tek bir şeye odaklanıyorsa müzisyenler nasıl hem şarkı söyleyip hem enstruman çalarlar, bu mümkün mü? Müzisyen erkekler de kadın beynine sahiptir
Kadınlar ve erkekler iki farklı cinsiyet. Sadece kadınlarda olan ve sadece erkeklerde olan belli birtakım özellikler vardıe. Kadını kadın yapan ve erkeği erkek yapan. Önce bunu kabullenin
Kızlar Ne Diyor
Tam tersi bence fazla duygusal olanlar anlamıyor biz duygusal erkekten nefret ederiz
Siz değil kendini ezik gören kadinlar duygusal erkekleri sevmez.
Hiç bi kadın sevmiyor. Seviyorum diyen yalancı. Erkek duygusal olamaz. Duygu kadınsı bir ozelliktir. Erkek in kökü erk ten gelir erk güç demektir. Güçlü olan erkek duygularına hakim olur
Duygusal olmaktan anladığım insanlara merhamet göstermek, bir kadın hastaysa onun başında beklemek ona yemek yapmak, ona çiçek almak. Kadın da duygusal olunca çok farklı bir şey yapmıyor ki. Duygusal olma konusunda aynı şeyi mi kastediyoruz?
Merhamet zaten en iticisi. Merhametin kimseye bir faydası yok. Merhametli erkek kendini kullandıran erkektir
Kötü erkekler gibi merhametsiz olduğumda kendimi çok kötü hissediyorum. Ben psikoloji çok okuyorum. Çocukluğunda sevilmemis kadınlar onlara değersizligini hatırlatacak kişileri severler. Çünkü zaten degersizim inancı vardır.
Kendine değer veren bir kadın sınırını koyar, ona herkes istediği gibi davranamaz. Güçlüdür. Bu yüzden ona değer verecek erkekleri sever.
Duygusallık sınır koyamamaktır zaten
Doğru insana sınır koymaya gerek yoktur ki, doğru olmayan insana sınır koymamak mantıksız olan şeydir zaten.
Kadınlar neden erkeklerden daha üstun ve zeki oldukları halde kandırılıyor sence. Çünkü duygusallar. Duygularıyla hareket ettikleri için baslarına gelmeyen kalmıyor. Duygusallık hata yaptırır
Sorun duygusallik değil. Karşılarındaki erkekler kaba ve ahlaksız olduğu için böyle oluyor. Kadınlar gayet insani davranıyor.
Ayrıca üstünluk diye bir şey yoktur. Kadının iyi olduğu noktalar vardır. Erkeğin iyi olduğu noktalar vardır. İki tür de birbirini tamamlar
Bir erkek yolda yururken aynı anda sakız cigneyemez. Telefonla konuşurken kenardan biri selam söyle dese kafası allak bullak olur cevap veremez. Tek bir işe odaklanır. İşte bunlar hep geri-zekalılık belirtisi. Kadınlar ise telefonda konusurken bir yandan yemegin tuzuna ayarlar bebeginin mamasını hazırlar yanındakine ordan oraya dedikoduyu aktarır bir çok işi aynı anda yapabilir
Sizin bizi anlayamama nedeniniz oturup kadın beyni erkek beyni nasıl çalışır diye araştırmadığınız için. Ben bu bilgileri bilimsel kaynaklardan ediniyorum erkekler şuna ihtiyaç duyar kadınlar ilgi ister erkeklerse övgü ister gibi ve bunlara göre hareket ediyorum ama nedense hiç bir erkek açıp okumuyor bunları öğrenmiyor
Beyin yapısı olarak bu mümkün değil. İnsan beyni tek seferde yalnız bir şeye odaklanır. Kadınlar da yemeği ocakta unutuyor, çocuğuna bağırıp çağıran çocuğunun gelişimini düşünmeyen kadınlar da var. Hani kadınlar daha zekiydi? Daha çocuğuna yetemeyen kadının kendi nasıl zeki olacak?
Ayrıca söylediklerimden hiçbir şey anlamamissiniz. Ben çok fazla bilimsel şeyler okudum merak etmeyin. Hatta bilişsel davranışçı terapi ile ilgili de birçok şey okudum. Spritualizmle ilgili bilgi sahibiyim.
Kadınların detaylı şekilde anlatarak rahatladıgini da biliyorum.
Ayrıca siz erkekleri canım olarak etiketliyorsunuz, siz de empatik biri değilsiniz. Dünyadaki bütün erkekleri tanımanız gerekirdi bunu söylemeniz için.
Siz genelleyici konuşuyorsunuz. Ben o kitapları da okudum, kadınları anlamanın yolları falan. Bu kitaplar sadece ticari amaçlı olarak satılan kitaplardir. Biz insanız ve her birimiz farklıyız. Psikologa gittiginizde bile size hemen teşhis koymuyor sizi belirli bir süre dinliyor daha sonrasında tedaviye geçiyor
Canımı site öyle yazmis, g. Zekalı yazmistim
Nerden okuduysan yanlış okumuşsun. Dediklerimi gunlük hayatta görerek dogruladım ama senin dediklerin sadece hayalde kalır. Bir insan beyni tek seferde tek bir şeye odaklanıyorsa müzisyenler nasıl hem şarkı söyleyip hem enstruman çalarlar, bu mümkün mü? Müzisyen erkekler de kadın beynine sahiptir
Kadınlar ve erkekler iki farklı cinsiyet. Sadece kadınlarda olan ve sadece erkeklerde olan belli birtakım özellikler vardıe. Kadını kadın yapan ve erkeği erkek yapan. Önce bunu kabullenin
Haklısınız evet, ben de gitar çalan biriyim müzikle ilgiliyim. Aynı şeyleri savunuyor olabiliriz.
Hemfikiriz aslında. Kadınların erkeklerin de kendine has özellikleri vardır.