Şunu söyleyebilirim: Erkekler arasında nadir bir istisna olarak çok derin ve detaysal düşünürüm ve şu bir gerçek erkekler basit, düz ve çıkarcı bunun yanısıra artık derinlemesine düşünen kızda kalmadı. Artık kadınlar erkekleşmeye mi başladı desem saçmalamış olur muyun?
Güven duyma isteğini kıran erkek oluyorsa derin düşünme de bitiyor. Kırılan bir kız düşünmeyi size konuşmayı keserse onun ve sizin için herşey biter. Siz sadece güzellikten muzdar kalırsınız o hem sevgiden hem konuşup güvenmekten. Bu yüzden cevabım kişisine göre değişiyor. Erkek olsun veya kadın olsun iş birliğe dönüşüyorunca her iki taraftada kendi sorumluluklarını düşünüp omuzluyor. Ozaman sorun yok. Ve bir erkek bir şeyi basit düşünüyor ise öyle bir konu var ise erkek stres altında demektir.
Düşünmeyen canlı kim olursa olsun cinsiyet ayrımı olmaksızın boş insandır
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Gerçekten beyin yapısında fark var, istisnalar olsa da kadınlar daha kapsamlı düşünüyorlar. Bununla beraber aynı anda birden fazla konuyu ele alabilirler ama erkeker hep sadece bir şeye odaklanır ve onu bile kadın kadar detaylı ele almaz
Ben oyle dusunmuyorum biz kizlar olarak duygusaliz ve derin dusunuyoruz erkekler bizler kadar duygusal olup bizim kadar derinlemesine dusunemeyebilir buda basit oldugu anlamina gelmez bunun icin hicbir erkegi yargilayamam
Erkekler diye genellememek lazım bu durumu kimisi detaylı düşünür kimisi net sonuç odaklıdır yani erkekleri anlamak diye birşey olduğunu düşünmüyorum önemli olan bir erkeğe odaklanıp onu anlamaktır
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Evet sadece çıkarı için seviyosunuz kız tavlamak kelimesi düşüncesi kadar basitlik yok pardon seviyosunuz dedim rol olucaktı
En İyi Cevaplar