selamlar.
İyi gününüz de yanınızda olan Kötü gününüz de dostlarınızın sessiz kalması sizi üzer mi?
#istanbul_bey
Dost kavramı içerisine dahil olmuyor maalesef ki, dost dediğin her koşul ve şartta yanında olur destek olur.
Hoş mutlu günün de yanında olan da artık olmaz oldu, kıskançlık ve mutluluğundan bile hoşlanmamak gibi insan yüzleriyle yaşıyoruz.
İyi günümde yanımda olmayan kötü günümde de yanımda olmasın ve kötü günümde yanımdaymış gibi gözüküp fırsat kollayacaksa hiç olmasın. Dost yerine koyduysam pişman etmemeli aksi halde affım olmaz.
Kötü günümü paylaşmayı pek sevmem. Niye dostlarımı da sorunlarımla meşgul edeyim ki. Ama söylesem ellerinden geldiğince yardımcı olurlar şükür.
Onlarla dost denmiyor.
O tipleri de hayatımızda barındırmıyoruz.
Teşekkür ederim. 😊
🌺rica ederim
Cevap
2Cevap
dostumsa hergünümde yanımda olucak. evet üzer ve o dostluğuda bitiririm
Dostum değildir o kişi zatenn.. dostum olsa bunu yapmazdı bana
Üzerdi sanırım. Hiç öyle arkadaşım dahi olmadı.
Evet üzülürüm, dost sanıp aldanmış olmama üzülürüm.
Dost dedidiğim zamanlara yanarım..
Dostum yok ki
O yüzden üzülmeme de gerek yok
Samimi dostum yok zaten gerekte yok üzülmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?