Arkadaslariniz buluşup sizi cagirmasa ne hissedersiniz?

İş yerinde kimseyle bir husumetim yok ancak sık sık görüştüğüm birlikte yemeğe çaya çıktığım bir grup var
İş dışında 3 kişi bulunmuşlar
Hiçbir şekilde bana soylenmedi ben instada gördüm. Pzt ise gittiğimde bir kız ya ben seni özledim hafta sonu hatta sabah gdigimde seni sordum
Instada da göremeyince diye laf batırdı
Ben hiç gidip onlara sormadım bile beni niye cagirmadiniz diye ama zoruma gitti açıkçası.
Arkadaslariniz buluşup sizi cagirmasa ne hissedersiniz?
Cevapla