Hayatımın iplerini kendi elime almak istiyorum artık 20 yaşındayım çok mu geç kaldım sizce 😶?

Öylesine yaşayıp duruyorum kim nereye sürüklese sürükliyo çok sesiz bir insanım kendimi güzel ifade edemiyorum yeni bir ben yaratmak istiyorum kendim için başkası ya da başkaları için değil çok hatam var çok yanlışım var çok geç her şey için sizce ne yapmalıyım nasıl başlayım hayatıma şekil vermeye 🤐
Hayatımın iplerini kendi elime almak istiyorum artık 20 yaşındayım çok mu geç kaldım sizce 😶?
Cevapla