Bugün tam 20 yaşıma bastım.🎂🎈🎉Bazı şeyler için geç mi kaldım👇?

●Üniversiteye başlamak için
● Yabancı dil öğrenmek için
●Aşık olmak için
● Yemek yapmayı öğrenmek için
● Diksiyonumu düzeltmek için
● Özgüvenli bir kız olmak için
#Kısacası her şey için
Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! 🙂 Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! Bugün tam 20 yaşıma bastım.🎂🎈🎉Bazı şeyler için geç mi kaldım👇?
Güncellemeler
+1 yıl
Hepinizin yanıtlarını okudum. Cevap vermeye çalıştım. Çok tesekkur ediyorum. Beni yanlız hissettirmediğiniz için. Çok mutlu oldum.🎈🎉 iyi ki varsiniz.
Bugün tam 20 yaşıma bastım.🎂🎈🎉Bazı şeyler için geç mi kaldım👇?
Cevapla