Hapşırırken ortalığı yıkanlardan mısınız yoksa kedi gibi sessiz sedasız halledenlerden mi?

Ben konuyu kendi içimde halledenlerdenim. Neredeyse kimse duymaz.
Hapşırma tarzına göre bile karakter tahlili yapmışlar. Yüksek sesle hapşıranlar sosyal, açık insanlar, sessiz hapşıranlar ise daha içine kapanık, utangaç insanlar oluyorlarmış.
Hapşırırken ortalığı yıkanlardan mısınız yoksa kedi gibi sessiz sedasız halledenlerden mi?
Hapşırırken ortalığı yıkanlardan mısınız yoksa kedi gibi sessiz sedasız halledenlerden mi?
Cevapla