‘Olmasa daha iyi olurmuş’ diyerek düşündüğünüz duygunuz nedir? 


Kindarlık bu duygu çok fazlasıyla insanlarda var
Bazen bazıları fazla kaçırıyor on sene bile kin tutan var Bu yüzden çok kötü şeyler yaşayanlar da var
Cevap
6Cevap
Özlemek. Çok gereksiz ve sinir bozucu. Bazı durumlarda çok çaresiz bırakabiliyor.
Düşündüm
Tekrar düşündüm
Yine düşündüm
Ama bir şey bulamadım poncik
Acıma duygusu gereksiz
korku, ankisiyete,üzüntü
İntikam
Merhamet
Vicdan
Duygusallık
manevi borçluluk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?