Dısarda muhtac insanları görünce yasadıgım hayattan cok utanıyorum her seye sahip olmaktan nasıl bu psikolojiden çıkarım?

Cok takıyorum her seyi. Dısarda dilenen kötü durumda insanları görünce eve gelip kendimden nefret ediyorum bu kadar seyim neden var insanlar bi ekmege bile muhtacken ben böyle her seyim var rahat yasıyorum diye cok üzülüyorum uykularım kacıyo. nasıl bu psikolojiden kurtulabilirim?
Dısarda muhtac insanları görünce yasadıgım hayattan cok utanıyorum her seye sahip olmaktan nasıl bu psikolojiden çıkarım?
Cevapla