İnsanların yanındayken kendim gibi olmakta zorlanıyorum bakar mısınız?

Sanki içimden bir şey beni tutuyormuş gibi oluyor insanların yanında bunalıyorum ve tam kendim gibi olamıyorum ama tek başıma kaldığımda o içindeki beni tutan şey birden yok oluyor kendime geliyorum
İnsanların yanındayken kendim gibi olmakta zorlanıyorum bakar mısınız?
Cevapla