Geleceğiniz, hayalleriniz, olacak olan güzel şeyler için hala umudunuz var mı?

Benim yok. Bazen kendimi buna inandırıyorum. Üzgün, nefret dolu ve hayal kırıklılıklarıyla yaşamak daha güzel sanırım.
Geleceğiniz, hayalleriniz, olacak olan güzel şeyler için hala umudunuz var mı?
Cevapla