Selamm🥳🥳
Herkeşciklere mutlu, huzurlu ve keyifli bir bayram diliyorum. Hepinizin bayramını kutlarım, tatlıları az gömün🥳🥳
Herkeşciklere mutlu, huzurlu ve keyifli bir bayram diliyorum. Hepinizin bayramını kutlarım, tatlıları az gömün🥳🥳


Hahaha 😀 Ne hoş bir yazı. Bayramcıklarınız kutlu olsun efenim sizlere de.. Telefonu sessize aldım. Biraz arasınlar, sonra ben onlara dönerim 😃 Sadece sevdiğim insanlara ilk an da öyle özen gösterip güzel şeyler yazar söylerim. Şimdi millet o aşk ve şevkle biraz kudursun. Tam bittikleri yerde hepsini yeniden çoşturmaya ararım birazdan. 😀 Huyum kurusun. 😂
Demedim. Bayramlaşma adetim yoktur. İnsanlarla yüz yüze gelmediğim sürece kimseyi arayıp da bayram dileğinde bulunmuyorum. Yüz yüze gelince ayıp olmasın düşüncesiyle mecburen iyi bayramlar diliyorsun tabi...
Cevap
27Cevap
Kutlamıyorum
#SelamGençlik 🍀🍀
Mutlu bayramlaaar 🧚🧚🧚🧚
#EnDoğruÂnda ❤️❤️
#TubaSueda 🍀🍀
şu an da kimseyi aramadım. Genel olarak mesaj atıyorum. Sevdiğim herkese attım şu an.
Arayanları açamadım, WhatsApp mesajlarına daha dönemedim bile.. Yarına kadar dönüş sağlarım 🙃
Büyüklerden başladım, amca ve dayılardayım şimdi :D
Sülale büyük olunca :D
Bayramın mübarek olsun hacı abi
Yok daha yeni uyandım 😂😂
Evet bayramlaştık :) senin de bayramın kutlu olsun :)
Rica ederim
Evet kutladım büyüklerimin bayramlarını sabah uyanır uyanmaz uzakta olanlarla ise telefonda konuşup bayramlaştım
Kimseyi aramadım kimseye gitmedim. Kafa dinliyorum. Bu dünyada sadece çekirdek ailem var gibi...
Evet anında namazdan önce yazdım, sonra da aradım..
Mesaj attım arkilere. Akrabalarımın da yanına gittim zaten
Hayır hiç uğraşamam kimseyi aramakla annemle babaminiini kutladım sadece
Daha diyemedim …ama senin bayramını kutlarım ağzını yüzünü yediğim🥰❤️😉
Ricalar ederim bitanesi😘
çok kişiyi aradım ama hala var..
ben öyle mesaj atanlardan değilim..
Mesaj attım. İyi bayramlar
Valla aramadım kimseyi
Evet, bazıları ile konuştum sabah.
Evet aradım ama anneannem dedem vefat etti 🥺
Allah razı olsun bir sene arayla 1 Haziran 2018 yılında dedem 19 Haziran 2019 yılında anneannemi kaybettik
Yok valla. Namazı kıldım uyudum. İyi bayramlar.
Amin inşallah
iyi bayramlar Bayramınız kutlu olsun
😍😍
3 kişi dışında yapamadım
aramak yerine gittim hepsine sarildim
Hemencecik degil ama sonradan bayramlaştık
Aradım, gittim, iyi bayramlar.
Mesaj attım. Konuşmayı sevmem
Dedim
aramam gerekenleri aradım
O konuda biraz üşengecim.
He o işi çabuk görmek için zamanımı harcadım
Aynen yurtdisindayim herkesi aradim ben
Yoo demedım
Demediklm
Dedim.
Demedim
Evvettt
Büyüklerimi evet
Yok demedim.
Hayır
Hyrrr
Evet
Sabah dedim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?