Kadınların erkeklere oranla daha çok onay beklemesi nedendir sizce?

Bunu ergence bir eleştiri algılamayınız lütfen
Sadece deneyimlerim sonucu bu kanıya vardım kanımı güçlendiren delillerim ise
Kadınların eleştirye daha kapalı olması ve fikrlerinin yanlış olduğunu zoraki kabullenmeleri kabullenseler dahi sağa sola yaylım tribi fırlatmaları
Kadınların erkeklere oranla daha çok onay beklemesi nedendir sizce?
Cevapla