Artık boş vermişlik ya da oluruna bırakma eşiğindeyim. İyiye mi işaret bu?

Bir şey olsun istiyorum uğraşıyorum , olmayınca kıyamet kopmaz ya diyorum. Eskiden psikolojim bozulurdu. İyi miyim dibe mi vuruyorum bilemedim.
Artık boş vermişlik ya da oluruna bırakma eşiğindeyim. İyiye mi işaret bu?
Cevapla