Eskiden insanlarla konuşmaktan utanırdım ama şimdi çok fazla ilerlediğini gördüm. Yabancı biriyle ya da ilk defa tanıştığım birisiyle konuşmaya başladığımda geriliyorum ve titremeye başlıyorum. Konuşma bitince ordan uzaklaşınca gözlerim kararıyor ve dengem bozuluyor (bu yüzden neredeyse merdivenden düşüyordum). kendimi toparlamam
2-3 dakikamı alıyor. Eskiden fazla insanlar içinde pek rahatsız olmazdım ama şimdi boğulmaya, rahatsız olmaya ve zor nefes almaya başladım. Ağlamaya başladığımı ordan gitmek istediğimi ve gereksiz hissettiğimi hatırlıyorum. Bununla nasıl baş edebilirim?
2-3 dakikamı alıyor. Eskiden fazla insanlar içinde pek rahatsız olmazdım ama şimdi boğulmaya, rahatsız olmaya ve zor nefes almaya başladım. Ağlamaya başladığımı ordan gitmek istediğimi ve gereksiz hissettiğimi hatırlıyorum. Bununla nasıl baş edebilirim?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer