Anksiyete mi var yoksa sosyal fobi mi var bilemiyorum. Ama bununla nasıl başa çıkabilirim?

Eskiden insanlarla konuşmaktan utanırdım ama şimdi çok fazla ilerlediğini gördüm. Yabancı biriyle ya da ilk defa tanıştığım birisiyle konuşmaya başladığımda geriliyorum ve titremeye başlıyorum. Konuşma bitince ordan uzaklaşınca gözlerim kararıyor ve dengem bozuluyor (bu yüzden neredeyse merdivenden düşüyordum). kendimi toparlamam
2-3 dakikamı alıyor. Eskiden fazla insanlar içinde pek rahatsız olmazdım ama şimdi boğulmaya, rahatsız olmaya ve zor nefes almaya başladım. Ağlamaya başladığımı ordan gitmek istediğimi ve gereksiz hissettiğimi hatırlıyorum. Bununla nasıl baş edebilirim?
Anksiyete mi var yoksa sosyal fobi mi var bilemiyorum. Ama bununla nasıl başa çıkabilirim?
Cevapla