• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Kişilik & Karakter

Ağlamak erkekler için zayıflık göstergesi mi?

Hayatİstanbul77 u
Hayatİstanbul77 Takip Et
FenomenMaster Yaş: 49
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
511
Yapay Zekaya Sor
Ağlamak erkekler için zayıflık göstergesi mi?
Ağlamak erkekler için zayıflık göstergesi mi?
#DeliMavi
30 NİSAN 2022
Ağlamak erkekler için zayıflık göstergesi mi?
Cevapla
Erkek Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
16 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Ütü-Masası
    Ütü-Masası Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Erkek adam herkesin içinde ağlamaz, ağlayacağı varsa geçer köşesine, yakar sigarasını, doldurur kadehini ve ağlar. Bunları içmesine de gerek yok, denizin dalgaları karşısında gözlerden yaşların akması da güzeldir yakamozları seyrederken. Ailesini, karısını, evladını kaybeden bir adamın ağlamaması tuhaf esasen.

    1
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Ehlivukuf
    Ehlivukuf Takip Et
    Mentor Yaş: 34
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 18,4b cevap paylaştı.

    Ağlayan erkeğe kadınlar veya erkekler ne der " karı gibi ağlama"
    Bunu diyen kadınlar kendilerine hakaret ettiğinin farkında bile değil. Ve bunu diyen erkekler ise ağlamanın acizlik değil iyi bir kalbe sahip olduğunu bilmez

    2
    1 Yorumla
    • Hayatİstanbul77 u
      Hayatİstanbul77
      +1 yıl

      Kesinlikle sana katılıyorum.

      Yorumla
  • YarabantlıRakıŞisesi
    YarabantlıRakıŞisesi Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 35
    +1 yıl

    Ağlamak rahatlatan bir eylemdir. Kimisi içine, kimisi yanağından dudağına doğru akan yaş ile yanacak kadar ağlar. Her canlı özgü bir eylemdir bu. Acısını dile vuramayınca, gözüne vurur.

    1
    0 Yorumla
  • gecekusum3434
    gecekusum3434 Takip Et
    Master Yaş: 54 , eic 88%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 8,8b cevap paylaştı.

    Erkekler ağlamaz diye birsey yok bizlerde insanız ve asla zayıflık. Göstergesi degil

    1
    1 Yorumla
    • gecekusum3434
      gecekusum3434
      +1 yıl

      Teşekkür ederim

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

48

Cevap

59

Cevap

  • AşkıÖldürmek
    AşkıÖldürmek Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 32
    +1 yıl

    Hayır her insan gibi dolduklarının ya da canlarının yandığının göstergesi

    2
    0 Yorumla
  • -ViviR_-
    -ViviR_- Takip Et
    FenomenGuru Yaş: 40
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı.

    Ağlarken bile seksi))

    Ağlamak erkekler için zayıflık göstergesi mi?
    1
    0 Yorumla
  • MadagaskarAslanı
    MadagaskarAslanı Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 31
    +1 yıl

    Gözlerimden damlayan yağmurluk beni zayıf yapmaz.

    1
    0 Yorumla
  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.

    Ağlamak kadın erkek fark etmiyor ağlamak stresin azaltılmasına ve kendinizi iyi hissetmenize neden olan gerekli bir davranış hatta hala duyguların olduğunu gösterir

    1
    0 Yorumla
  • EmirAdakul
    EmirAdakul Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 59%
    +1 yıl

    Bu yazımda bu konuyla ilgili söylenmiştim.

    Erkek Adam Neden Ağlayamaz? Ağlarsa Erkekliğini Mi Kaybeder?

    1
    0 Yorumla
  • Çilek_22
    Çilek_22 Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 78%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı.

    Hayır ağlamak bir erkek için zayıflık göstergesi değildir.. bence
    Aksine bu erkeğin duygusal merhametli vicdanlı hassas olduğuna dair işarettir..
    Ağlayan erkekten değil de ağlamayan ketum erkekten korkacaksın bu hayatta.
    Ama bir de güçlü görünmek için gözyaşlarını içine akatan erkeklerde yok değil..

    1
    0 Yorumla
  • linkerboy1991
    linkerboy1991 Takip Et
    Yoda Yaş: 35 , eic 97%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 378 cevap paylaştı.

    Bence öyle ve ben Bakırköy ruh sinirde yattığım ilk gün gözlerimden yaş gelmişti odaya kitlemislerdi beni ve hep odada kitli kalacağımı düşündüm ama meğersem pandemiden dolayı kitlemişler.12 gün yattım hastanede ve çıkmama 2 gün kala hastaneden Rizeli bir şizofren hastasıyla gülüşerek sohbet etmiştim. hayata gülümsemek güzeldir.

    1
    0 Yorumla
  • Lobellia
    Lobellia Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 23
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 3,8b cevap paylaştı.

    Hayır tabii ki de. Erkekler de insan, duyguları var. İstedikleri kadar ağlasınlar, bu zayıflık değil.

    1
    0 Yorumla
  • Redamancy-4
    Redamancy-4 Takip Et
    Mentor Yaş: 22 , eic 99%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 22,5b cevap paylaştı.

    Değil bazen hayatta bir şeyler olurda insanlar buna dayanamaz oturur ağlar bu normal bir şey güçlü insanlar ya da erkekler ağlamaz diye bir şey yok herkes ağlıyor herkes çünkü insan bazen sıkışıyor yani elinde olan bir şey değil

    2
    0 Yorumla
  • tiryakinimtiryakin
    tiryakinimtiryakin Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 36
    +1 yıl

    Sulu gözlülükse evet.. Hem de itici geliyor bana..
    Ama ağlamaz da diyemem.. Her ağladığında zayıftır denmez..

    1
    0 Yorumla
  • Illecebrous
    Illecebrous Takip Et
    Master Yaş: 45 , eic 100%
    +1 yıl

    Her şeye zırt pırt zırlıyorsa çekilmez ve zayıftır bana göre.
    Kadında da bunu sevmem aslında.
    Ama en güçlü erkeğin bile kendini bırakması gereken durumlar vardır saygım sonsuzdur buna ve elbette tüm kalbimle destek de olurum

    1
    0 Yorumla
  • cayadabekleriz
    cayadabekleriz Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    Değildir efendim. Babam dünyanın en güçlü adamı. Hayatım boyunca onu sadece 2-3 kez ağlarken gördüm. Birkaç damla göz yaşıyla bile çevresindeki herkesi çaresiz kılmıştı. O ağlarken bile hepimizden güçlüydü.

    1
    0 Yorumla
  • samedjackson
    samedjackson Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 70%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Agladigimizda caresiz mutsuz ve duygularimizin calindigini hissedittigimiz zaman agliyoruz ya da cok asik oldugumuz zaman agliyoruz onun disinda hayir ve beni daha guclendiriyor agladigim zaman ama cok aglamam tabi ki

    1
    0 Yorumla
  • zeroe
    zeroe Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26 , eic 71%
    +1 yıl

    Hayır asla kızlar nasıl agliyorsa erkeklerde aglayabilir bu bana çok sacma geliyor hepimiz insanız hepimizin duyguları var ağlamak içinizi dökmek sizin de hakkınız hem aglayin rahatlarsiniz içinize atmayın sakın. 😊

    1
    0 Yorumla
  • Stellinayildizim
    Stellinayildizim Takip Et
    Xper 6 Yaş: 24 , eic 94%
    +1 yıl

    Ağlayan erkek çekiciliği diye birsey var bir kere. Cidden kızlar duygusal erkeklere ayrı bir sevgisi oluyor Farklı bir şekilde kalbine giriyorlar Ama onlara gülmek daha çok yakışıyor 😊

    2
    0 Yorumla
  • _boogeyman__
    _boogeyman__ Takip Et
    Bilge Yaş: 38 , eic 100%
    +1 yıl

    Evet. Şimdi her ne kadar felsefe yapsalarda öyledir. Hiç bir kadın ve erkek ağlayan bir erkeğe ciddi olarak bakamaz. Baksalar bile acıyarak bakılmak erkeğin fıtratına ters

    1
    0 Yorumla
  • superpsikolog
    superpsikolog Takip Et
    Master Yaş: 46 , eic 53%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 19,5b cevap paylaştı.

    Açık açık ağlayan erkek güçlüdür. Kendi hayatını bilen ve cesaretle olduğu gibi görünebilen erkektir.
    Bunun yanısıra ağlayarak insanları kandıran erkek görüntülü yaratıklarda yok değil.

    1
    0 Yorumla
  • Abdurrahman00t
    Abdurrahman00t Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 70%
    +1 yıl

    Her şeyede hüngür hüngür ağlanılmaz.

    Bazı vicdani şeyler olur, onlara ağlayan erkeğe bir şey diyemem benimde gözler dalabilir.
    Öyle bir şeyde duygulanmayan insanı garipserim ancak.

    1
    0 Yorumla
  • SonSeslenişim
    SonSeslenişim Takip Et
    Xper 6 Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    Değil Ne erkek için ne kadın için ama size tavsiyem kimsenin yanında ağlamayın özellikle en sevdiğiniz insanların yanında en çok onlar bu durumu kullanır

    1
    0 Yorumla
  • Etholas
    Etholas Takip Et
    Xper 5 Yaş: 104 , eic 100%
    +1 yıl

    Kendi adıma konuşmak istiyorum.

    Evet, benim için ağlamak zayıflık göstergesi, hemde büyük bir zayıflık.
    Güçlü olmak zorundayım. Çünkü hayat güçsüzlüğü affetmez.

    1
    0 Yorumla
  • melzisback_
    melzisback_ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 22 , eic 99%
    +1 yıl

    Hayır, ağlamak insan olduğunun bir göstergesidir. Her insan ağlar, erkekler ağlamaz diye bir şey yok. Ayrıca ağlayan erkek benim gözümde zayıf değildir. En azından duygusuz gibi görünmez.

    1
    0 Yorumla
  • ekkolataa
    ekkolataa Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 92%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 650 cevap paylaştı.

    Erkeklerin zor ağlaması bir gerçek fakat ağladıklarında bunu onların güçsüzlüğüne bağlamak yerine onları ağlatan kadınların ne denli gaddar olduklarına bağlamalısınız

    1
    0 Yorumla
  • 00aktas0
    00aktas0 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27 , eic 96%
    +1 yıl

    Evet , her ne kadar kadınlar bunu böyle degil desede kadın iç güdüsü ağlayan erkeğe açır ve zayıf güçsüz görür kadınların dili farklı , davranışları farklıdır altın kural hiç degişmedi :)

    1
    0 Yorumla
  • pinkღchocolate
    pinkღchocolate Takip Et
    Bilge Yaş: 31 , eic 39%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 362 cevap paylaştı.

    Hayır kesinlikle değil. Hatta benim için utanmadan çekinmeden ağlayabilen erkek çok değerli oluyor benim gözümde.

    1
    0 Yorumla
  • SіlverBlossome
    SіlverBlossome Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Hayır değil sonuçta hepimiz insanız ağlamak erkekler içinde normal bir durum bence zayıflıkla alakası yok

    1
    0 Yorumla
  • GOKHANoturumactı
    GOKHANoturumactı Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 99%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 13,5b cevap paylaştı.

    Zerre alakası yok.
    Çaresizlik ya da sinirlerin boşalması olabılır ama güçsüzlük kesınlıkle degıl. İnsani olay netıcede

    1
    0 Yorumla
  • Burcu3428
    Burcu3428 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 33 , eic 91%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 442 cevap paylaştı.

    Hayır her insan 😩 bilir bu erkek olsun kadın olsun fark etmez duygusu varsa ağlar bu bir zayıflık değildir

    1
    0 Yorumla
  • cicimod
    cicimod Takip Et
    Guru Yaş: 46 , eic 85%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 503 cevap paylaştı.

    Gerçekten ağlıyorsa neyse de bunların yalandan ağlayanları da çok. Ağlamak zayıflık değil duygularını dışa vurmasıdır.

    1
    0 Yorumla
  • suumisali_
    suumisali_ Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 98%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 3,3b cevap paylaştı.

    Ağlamak kadınlar içinde zayıflık göstergesi ama erkeklerin daha dik durması gerekiyor.. Halbuki insan olan herkes ağlar

    1
    0 Yorumla
  • Banker_Bilo
    Banker_Bilo Takip Et
    Master Yaş: 51 , eic 100%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2,5b cevap paylaştı.

    Erkeklerin de duyguları vardır ve ağlamak erkekler için de normaldir. Toplumdaki erkeklik algısı nedeniyle zayıflık olarak görülür.

    1
    0 Yorumla
  • AgresifKızıl
    AgresifKızıl Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 98%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1b cevap paylaştı.

    Hayır zayıflık göstergesi değil, gayet normal.. Ağlamanın cinsiyetle bağdaştırılmasını saçma buluyorum.
    Her insanın duyguları var.

    1
    0 Yorumla
  • niqiplex
    niqiplex Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 97%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Gerçekte ne kadar zayıflık olmasa da insanlar buna ister istemez zayıflık olarak bakar. Bu yüzden göstermemeyi tercih ediyorum.

    1
    0 Yorumla
  • sudesiyahseven
    sudesiyahseven Takip Et
    Guru Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Değildir ama ağlamasını silah olarak kullananlar alç*ktır

    2
    0 Yorumla
  • Prenses00016
    Prenses00016 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 36 , eic 82%
    +1 yıl

    Ağlayabilen erkek duygularını gösteren dünyanın en cesur adamıdır benim gözümde

    2
    0 Yorumla
  • seniseviyordumbe
    seniseviyordumbe Takip Et
    Xper 7 Yaş: 25 , eic 80%
    +1 yıl

    Hayır tabii ki, bir erkek ağlıyorsa derin acilar içinde demek ki 😅✌️

    1
    0 Yorumla
  • Bt74ever
    Bt74ever Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 737 cevap paylaştı.

    Hayır, insanlık göstergesi sonuçta erkek ve kadın dan önce birer insanız.

    1
    0 Yorumla
  • Pınar3232
    Pınar3232 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 37 , eic 60%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 323 cevap paylaştı.

    Hayır canım her insan gibi erkeklerde ağlayabilir👍🏻

    1
    0 Yorumla
  • Aydabrkn
    Aydabrkn Takip Et
    Bilge Yaş: 36 , eic 99%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 749 cevap paylaştı.

    aglamak güclü psikoloji göstergesi aslinda , toplumumuz yanlis lanse ediyor ne yazikki..

    1
    0 Yorumla
  • tarhanabulgurrr
    tarhanabulgurrr Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Böyle bir inanış var toplumda bu yüzden ağlamıyorlar. Ama bence değil

    1
    0 Yorumla
  • varrohincco
    varrohincco Takip Et
    Guru Yaş: 87 , eic 98%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,4b cevap paylaştı.

    Her insan ağlar kadını erkeği yok bu işin ağlamak zayıflik göstergesi olsaydı herkes sıska olurdu 😂

    1
    0 Yorumla
  • JustCoordinator
    JustCoordinator Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 98%
    +1 yıl

    Hayır. Erkeğin de duyguları var sonuçta.. insanız değil mi? Değilsek söyleyin.

    1
    0 Yorumla
  • joeblack18
    joeblack18 Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 43%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 9b cevap paylaştı.

    Hiç alakası yok ya.. Zayıflık göstergesi duygularını saklamakta yatar bence.

    1
    0 Yorumla
  • KaRa-YaZı
    KaRa-YaZı Takip Et
    Xper 6 Yaş: 39 , eic 89%
    +1 yıl

    Neden zayıflık göstergesi olsun.. şahsen en son ne zaman ağladığımı unuttum

    1
    0 Yorumla
  • Erenikov
    Erenikov Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28 , eic 97%
    +1 yıl

    Toplumsal olarak evet ama insani olarak gerekliliktir

    1
    0 Yorumla
  • Neyapacaksınkiiiiii
    Neyapacaksınkiiiiii Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl

    Erkeklerin duygusu, kalbi yok mu neden zayıflık olsun?

    1
    0 Yorumla
  • __GAYGünlükleri__
    __GAYGünlükleri__ Takip Et
    Bilge Yaş: 30 , eic 96%
    +1 yıl

    Hayır doğal bir süreç ama bazı erkeklerin ilkel düşüncesi bunu anlamıyor

    1
    0 Yorumla
  • Krykos
    Krykos Takip Et
    Bilge Yaş: 38 , eic 97%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 548 cevap paylaştı.

    Hayır, bir tek dayımı kaybettiğimde ağlamıştım. Ağlamak insanı rahatlatıyor.

    1
    0 Yorumla
  • Zlatan_red
    Zlatan_red Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 39%
    +1 yıl

    Şehir efsanesi erkeklerde ağlar ama bu asla zayıflık değildir

    1
    0 Yorumla
  • İstanbul_bey
    İstanbul_bey Takip Et
    Master Yaş: 41 , eic 99%
    +1 yıl

    Günaydın..

    yeri geliyor bizimde gözlerimiz dolar..

    1
    0 Yorumla
  • Ultra_Phoenix
    Ultra_Phoenix Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 99%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2,7b cevap paylaştı.

    Evet bizim toplumumuzda öyle. "Karı gibi ağlama, erkek adam ağlamaz" derler.

    1
    0 Yorumla
  • majestetuncay
    majestetuncay Takip Et
    Mentor Yaş: 40
    +1 yıl

    bence herkes için öyle olmalı..
    diğer insanlar yaralarını görmemeli..

    1
    0 Yorumla
  • KafasıKrşkk
    KafasıKrşkk Takip Et
    Xper 3 Yaş: 26
    +1 yıl

    Ağlıcak duruma gelene kadar gelen birikmişlik çok kötü. Patlama zaten kolay olmuyor. Zayıflık değil bir erkek ağlamayı kabullenemez. En fazla gözlerini yaşatır o ona yeter.

    1
    0 Yorumla
  • Denizbogac
    Denizbogac Takip Et
    Xper 4 Yaş: 33
    +1 yıl

    Eski sevgilim terk edince agladim bide xper seviyem neden yukselmiyor 🙄

    1
    0 Yorumla
  • Kafasikarisiksey1
    Kafasikarisiksey1 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 40
    +1 yıl

    Hayatimda hep aglayan merhamet sahibi bir erkek isterdim nerde deyyus var buldu ama bugune sukur🥲😂😂

    1
    0 Yorumla
  • Ilaydaustun16
    Ilaydaustun16 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 22
    +1 yıl

    Ağlamanin cinsiyeti kesinlikle yoktur. Ayrica ağlamak bi zayiflik göstergeside değildir.

    2
    0 Yorumla
  • Ne_yapalım
    Ne_yapalım Takip Et
    Xper 4 Yaş: 48
    +1 yıl

    Hafiften ıslanmalık olabilir de öyle üst baş yırtmalı oldumu hoş görünmüyor.🤣

    2
    0 Yorumla
  • Merakhan
    Merakhan Takip Et
    Xper 2 Yaş: 28
    +1 yıl

    Hayır ama çok nadir ağlarım sağlam ağlarım ama kimseyi şahit etmem!!

    1
    0 Yorumla
  • sadneko00
    sadneko00 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 26
    +1 yıl

    Hayır, sonuçta erkekler de insan. Onların da duyguları var

    1
    0 Yorumla
  • NassıııYaa
    NassıııYaa Takip Et
    Xper 7 Yaş: 35 , eic 99%
    +1 yıl

    Keder gösterisi sadece. Sigara icmese de olur. Takmayın. 🤠

    0
    0 Yorumla
  • Kitapkurdu122333
    Kitapkurdu122333 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34 , eic 100%
    +1 yıl

    Hayir insanlik gostergesi insan olan aglar

    2
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (47)
Devamını Gör(92)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Ağlamak erkekler için zayıflık göstergesi mi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Ağlamak erkekler için zayıflık mı? 19 cevap verildi
Erkeklerin ağlaması zayıflık mıdır? 90 cevap verildi
Ağlamak erkek için zayıflık göstergesi midir? 21 cevap verildi
Erkeklerin ağlaması neden bir zayıflık olarak görülüyor? 190 cevap verildi
Erkeklerin karşısında ağlamak acizlik midir? 19 cevap verildi
Ağlamak erkekleri güçsüz mü yapar? 80 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Aşure sever misiniz, aşurede olmazsa olmaz malzemeniz nedir?
  • İlişkilerde yaş farkı önemli midir sizce ne kadar olmalı?
  • Sizin için en iyi mutluluk tatlısı hangisi, pastane usulü mi ev yapımı mı?
  • Gideni gitmeye mecbur bırakana ne demeli?
  • Kimler öğlen kahvesi içti?
  • Belgesel izlemeyi seviyor musunuz?
  • Ötenazi hakkında düşünceniz nedir, sizce hayatımızı keyfimize göre sonlandırmak doğru mu?
  • Çevrendeki herkes seni gerçekten tanıyor mu?
  • Bir mucize olsa ne dilerdin?
  • GTA6 oynayabilmek için PlayStation5 mi almalıyım yoksa seneye bekleyip bilgisayardan mı almalıyım?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨