Erkek Adam Neden Ağlayamaz? Ağlarsa Erkekliğini Mi Kaybeder?

Erkek Adam Neden Ağlayamaz? Ağlarsa Erkekliğini Mi Kaybeder?

Bu yargıyı hiçbir zaman anlamadım anlayamayacağım da. Biz erkekler insan değil miyiz? Bizim duygularımız yok mu? İnsanları diğer varlıklardan ayıran en önemli özellikleri aklı ve duyguları değil mi? Hayvanlar da ağlıyor. Biz neden ağlamayalım ki? Ağlayınca ne kaybediyoruz ki?

Erkek Adam Neden Ağlayamaz? Ağlarsa Erkekliğini Mi Kaybeder?

Bizde bir şeylere üzülüyoruz. Bazen sevdiğimiz için üzülüyoruz :) bazen bizi sevmiyorlar diye üzülüyoruz :/ bazen mutlu olduğumuz zaman ağlıyoruz :) hani mutluluk göz yaşı derler ya işte o :) Ya da benim gibi sevgisiz büyüyor bazı kişiler :) hayata geç atılmanın zorlukları ona ağır geliyor belkide bunu kim bilebilir ki? Bu zorlukları kaldıramadığı için ağlıyor belkide.

Erkek Adam Neden Ağlayamaz? Ağlarsa Erkekliğini Mi Kaybeder?

Belki de aşırı duygusaldır. En ufak bir şey bile onu duygulandırıyordur ve göz yaşlarını tutamıyordur. Ya da gerçekten delicesine çok sevmiştir :) aşkı gerçek etkisini tatmıştır, aşkın gerçek zorluğunun tadına varmıştır bu yüzden ağlıyordur. Eee ağlamak içi bir çok sebep varken erkek adam niye ağlayamaz ki? Ağlarsa ne olur ne kaybeder ki?

Erkek Adam Neden Ağlayamaz? Ağlarsa Erkekliğini Mi Kaybeder?
Cevapla