Kişilik & Karakter konusunda 10,8b cevap paylaştı.
Kendi yaptıklarını gizlemek istemesinden kaynaklanıyor. Kendisine bakmayıp başka insanların hayatı ile ilgilenenler her zaman bu özelliği taşırlar. Oyuzden herkes herkesten daha namuslu bizim ülkemizde. Herkes kendi namusunu bırakmış başkasının namusu ile ilgilenir olmuş. Oyuzden yerimizde sayıyor , bazense geriye bile gidiyoruz.
Elelam ne der baskısı. Ben bunu duya duya, elalem bir şey diyecek diye bende elaleme bir şeyler demeye başlandığını düşünüyorum. Herkes bir başkasını konuşarak kendi ayıbını kapattığını sanıyor. Herkes bir başkasının hayatında olan kötü şeyleri dahil kendi psikolojisini rahatlatmak için aleyhine kullanıyor. Ve toplumumuzda çok fazla tabu olduğu için en çok bütün insanları bu tabulara göre değerlendirip yargılıyoruz. Cehalette etkili evet ama en medenisi bile yapıyor bunu. Ülkede herkes doğru, herkes dürüst herkes yargı makinesi.
Şimdi bikere dedikodu yapmayan yoktur bu net✋. Nedenine gelince kimi cekemediginden yapıyor, kimi benim dedikodumu yapsınlar diye yaşıyor, kimi de alışkanlık haline getirmiş napsa boş 😅
Dedikodu Yapan Kişi Boş İnsandır Dedikodu Yapmak Nasıl Utanmazlk Ya Haram Bi kişinin arkasından kötü konuşmak Kolaysa yüzüne söyleyin yani
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Bu toplumdan kaynaklı akrabalık bağları fazla sıkı bir araya gelince de hep ortak tanıdıkların dedikodusu yapılıyor ayrıca sadece hayatına bakan kendini geliştirmeye odaklanmış ve ona bi şey katmayacak konuşmalardan uzak insanımız az sayıda
Bu kişiye göre değişir ama genel olarak çok başkasına odaklı tipler öyledir şu şöyle bu böyle diye
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Çoğunluk baskı altında yetiştirilip, dini ve toplumsal kuralların dışına çıkamadığı için çıkanları konuşmaktan zevk alıyorlar sanırım. Sıkıcı hayatlarına renk geliyor olmalı sjsjsj