Bugünlerde hepimizin istemsizce yaptığı kişiler hakkındaki araştırmalar ne kadar uygun. Yakın zaman da çok kapsamlı birini araştırdım ve bu araştırmanın sonunda kendi kendime şunu söyledin. Biri benim özel hayatım hakkında, benim kontrolüm dışında araştırmaya girse ve bilmesini istemediğim şeyler öğrense ne hissederim. Ben şahsen rahatsız olurdum sonuçta özel alanıma bir müdahale olmuş oluyor. Sonuçta hepimiz dışardan bakılınca farklı anlatılınca çok farklı çok şey yaşıyoruz. Kısacası araştırmak doğru mu? Yanlış mı?
Bir insanın hayatını onun izni olmadan araştırmak sizce doğru mu?
Şu şekilde bakıyorum bir kişinin özel alanına ve hayatını araştırmak hüsran olurdu düşünsene araştırmadan önce çok iyisin sorunun yok ve sonrası hüsran herşeyi biliyorsun bende doğru değil sebebi ise geçmişi geleceği vs derken çok büyük sıkıntılar ve güvensizlikler başlar sadece kişiye değil herkese karşı
Vardır elbet ama büyük bir kısmı ortada şu an insanın elindeki telefon il paylaştığı fotoğraf gittiği yerler konuşmalar vs hep biline bilir nerde özel hayat
Kişilik & Karakter konusunda 26,4b cevap paylaştı.
Bak şimdi ben hep derim o koymasa ben nerden göreyim o yüzden diyorum ispanyoncu gibiyim internette araştırırım ama bu kadar vardır bende böyle huy tabiki ama saklıyorlar sonra mesela biri site açmış hissettim hemen anneme derim kimseye demem ya da
doğru bulmuyorum ben yapmam en sevmediğim şey stalk lamaktır. stalka düşen kişiler ilişkisinin ( arkadaşlık veya aile ilişkisi de olabilir yani sadece gönül ilişkisi düşünmeyin ) mezarını kazmaya başlamıştır