Bir insanın hayatını onun izni olmadan araştırmak sizce doğru mu?

Bugünlerde hepimizin istemsizce yaptığı kişiler hakkındaki araştırmalar ne kadar uygun. Yakın zaman da çok kapsamlı birini araştırdım ve bu araştırmanın sonunda kendi kendime şunu söyledin. Biri benim özel hayatım hakkında, benim kontrolüm dışında araştırmaya girse ve bilmesini istemediğim şeyler öğrense ne hissederim. Ben şahsen rahatsız olurdum sonuçta özel alanıma bir müdahale olmuş oluyor. Sonuçta hepimiz dışardan bakılınca farklı anlatılınca çok farklı çok şey yaşıyoruz. Kısacası araştırmak doğru mu? Yanlış mı?
Bir insanın hayatını onun izni olmadan araştırmak sizce doğru mu?
Bir insanın hayatını onun izni olmadan araştırmak sizce doğru mu?
Cevapla