Yaşım ilerledikçe çekingenliğim utangaçlığım daha da artıyor bu normal mi?

33 yaşındayım çocukluğumdan belli utangaç çekingen içe dönük biriyim kişilik yapım böyle hiç değişemedim ama yaşım ilerledikçe daha da içime kapandım utangaçlığım çekingenliğim daha da arttı ve artmaya da devam ediyor bu da hayatımı her yönden olumsuz etkiliyor
Yaşım ilerledikçe çekingenliğim utangaçlığım daha da artıyor bu normal mi?
Cevapla