Kişi kendinden mi bilir işi? Yoksa yaşadıklarından mı?

Günaydın. İnsanlar bize bir çok şey öğretti. Yeri geldi bizde öyle. Peki bu tecrübelerden bir ders çıkardık mı? Aynı hatalara devam mı ediyoruz yoksa düzen var mı?

Kişi kendinden mi bilir işi? Yoksa yaşadıklarından mı?


Kişi kendinden mi bilir işi? Yoksa yaşadıklarından mı?
Cevapla