Şöyle dışarıya çıkıp sesim kısılıncaya kadar bağırmak istiyorum. Bazen böyle içim bir garip oluyor bağırmak geliyor :/
Sizlere de oluyor mu yoksa ben deli miyim?
Sizlere de oluyor mu yoksa ben deli miyim?
Bazen duyulmayacağını bilmektir ya sessiz çığlıkları attıran...
Bir tek sen duyarsın ,
Sana çarpar tüm haykırışlar...
Yinede susmak istemez içimdeki ses...
Kendi sesinden korkarsın, kulaklarında dinmez çınlamalar başlar
Biliyordun oysa
Korkularımdı beni her gece boğan ,
Yılan gibi boynuma dolanan.
İşte...
Bir tek korkularıma boyun eğmedim.
Dillendiler bende…
Bazen susmalarımda bazen haykırışlarımda…
Kendimi sakladığım kaçışlarıma inat
kapanan perdelerin arkasından sana dair hayata bakmak oldular
Aşka ürkekçe dokunmaktı işlenen en büyük günahım…
Sessizce, en sesli halimle sana bağırmak gibiydi.
Perdelerin arkasından solgun ışıkta duran sesi görmek gibiydi...
İnadına yaşamaktı korkular bende…
Yinede yoktun yanımda
Biliyordum oysa ateşli çemberden geçmeye çalışan buz olduğumu...
Ateşten önce sen değdin,
Eridim...
Bakma bana öyle...
Nedenlerin, soru işaretlerin sende kalsın yollama bana
Sensizliği ekmiştin ya, umarsızca sana açtığım yüreğime...
Öfkem yeşeriyor şimdilerde.
Sensizliğe alıştım artık, derdim sensizlik değil.
Sadece... Sadece...
Git...
Gidebildiğin en uzağa git
Ve
Dokunma Ruhuma...
Bırak dolaşsın sana ait olmayan okyanuslarda,
Çarpsın varacağı kıyılara...
Kanatlansın sonsuza,
Kanatlansın ki katlansın.
Çok geç, geç kaldın bana...
Bırak,
Dokunma Ruhuma...
Kendime sarılmayı öğrendim yalnızlığımda...
Bu tip bir durum yaşadık arkadaşımla. Ardından soluğu Vialand de aldık. 360'a bindik ve yukarda ana avrat küfrettik bağıra bağıra :D Yanımızda genelde yabancı kızlar oluyordu onlara bile küfrediyorduk bağırarak nede olsa anlamıyorlar diye :D
Makinenin süresi bitince indik aşağıya güvenliğe sorduk abi küfürlerimiz duyuluyor mu diye. Güvenlik de ""duyuluyor ama kimin söylediği belli olmuyor takılın kafanıza göre stres atmaya geldiniz gençler"" demesi üzerine artarak küfürlere devam etmiştik :D
Yani tek deli sen değilsin :D Zır delisi var bir de bunun :D
Oyle oldugu zaman kulakligimi takip son ses muzik dinliyorum. Sanki bagiriyormusum da kimsecikler duymuyormus gibi. Guzel bir his...
sadece belki bana eig verirsin diye seninle beraber bağırasım var :D
Cevap
38Cevap
www.ohadiyorumm.com/.../...un3jS1r02g1co1_4001.jpg bunun gibi :D
https://www.youtube.com/watch?v=vCIodZSLuLk al bide bunu dinle bağırma gece gece :D
Gerekçeleri
1- aşk acısı
2- aşık olmak
3- birilerine sinir olmak ama söyleyememek
4- iki bira çakmış olmak...
1 numara olduğunu biliyoruz :)
3 numara...
3 numaranın gerekçeleri
1- ailevi problemler
2- ev arkadaşı problemleri
3- okul arkadaşı problemleri
4- diğer arkadaş problemleri
gerekçeleri
1- tartışma
2- yanlış anlaşılma ama sesini çıkartamama
3- kalp kırma
sen söyle o halde...
tamamdır...
Bende işyerine geldiğim zaman benle konuşmaya çalışan biri olduğunda ya da böyle uykunun en tatlı yerinde kaldırılıp hadi işe geç kalacaksın ya da sofra hazır dendiğinde; afedersin üstümü başımı parçalayıp anadan üryan böğüre böğüre koşmak istiyorum hazır istiklalcaddesi de yakın. Ama vururlar diye korkuyorum :/
dur yapma...
sakin ol..
ya da amaaaannnn...
koyver gitsin :)))))
En son alkole abanıp kusana kadar içip sonra sabaha kadar çocuklar gibi eğlendiğimde boşalttım negatif enerjiyi.
Ayarımı bilsem de aşırıya gittim bilerek. Çünkü ayarım yaşatamıyordu ilerileri.
Depresyondasın :D hep bağırmak içini rahatlatmak istiyosun :d bu arada sen delisin :D deelii deeli sana kimse inanmaz :D:D:D:D:D şaka şaka :D deli olsan kompüter kullanamazdın. s
Sen deli deilsin icinde dert var bagirsan gecer cik dama binanin bagir bu normal bisi bagirmak harbidende stres atiyor :)
Cok normal birsey
Olur arada bir. Evimin yakınında tren hattı var. Yük treni yakaladığım zaman ölümüne bağırıyorum :) Sende dene.
Biz ona içinin içine sığamaması diyoruz.
Bazen oluyor, hatta bağırmaktan fazlası da olabiliyor.
cut.
Bağırmak hiç istemedim o dışırıya çıkıp hava almak istiyorum
Bende bunu yapmak istiyorum ama olmıyınca olmuyor ;
https://i.hizliresim.com/Wr9MPq.gif
Al benden de o kadar şöle karşıyaka iskelesi veya konak meydanında avazım çımıncaya kadar bağırsam ya
Bak Aslında İyi Bişeye Sinirlendiğimde Çıkarım Şehirin En Tepesine Bağırırm Yoruluncaya Kadar
Asker gitseydin gorecektin orada bagirma zevkinin doruklarina ulasmana her zaman izin var
Kız deli misin dışarda insanlar uyuyor. Sende yatta zıbar ;)
Bir reklam vardı ya solo muydu neydi orda ki kadın gibi evet yoktu herkes daha iyisini ister diye bağır sende :))
Dugundemiydi ne vardi bilmiyorum oyle bir icimi dokercesine bagirmistimkiii iyi geliyor
Soruyu okuyunca daha bir yapasım geldi. Yalnız değilsin👸
bagirdiktan sonra bogazin agrir yapma:)
sonraki bogaz agrisi cok kötü:)
kücük harflerle konus daha ilginc olabilir:)
bagirmak ses tellerinide etkiler bak:)
Bencede çık bağır bu saate herkes uyuyodur üşenipde kimse bakmaz camdan bu kim diye :D
Buldum seni ölüm perisi :)
vollahi deli derler yapma :)
Arada bir bana da geliyor gelenler..
O raddeye gelemedim henüz..
Off modundayım.
Merak etme herkes deli ama kimse farkında değil.
Sinir bozucu. Yaptığın :/
bağır efenim tutanmı var
bazenler çoğalıyor bazen :D
Yüzüm gözüm sisene kadar ağlamak istiyorum :D
Çakiddi cakkidi sarkisi tam senlik
bir seni tutmayalım daha fazla :)
Gel beraber anıralım cnm.
Deneyebilirim ilgincmis :)
bnde bayan bnde cıdden.)
Çıkıp bağıramıyosan susup otur
Bazen oluyor evet :)
bende
Xbananex
Yapamazsin ki
Aman sakin ol
Dimi Hulk gibi
Doğal.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar