1 degil 2 degil asiri ugruyorum neler diyolar calistigim yerlerde etrafatan donup tek kelime edemiyorum anlamazdan gelip guluyorum napmam lazim nasil tepki vermem lazim
Güncellemeler
+1 yıl
canım heralde ya ben hicbiseyi anlamiyorum tum insanlar erkekler cevreden aile es dost beni kullanmaya calisiyo her anlamda ne hep boylemi gidicem duzelemezmiyim
Cok fazla tacize ugruyorum ve korkagim ses cikaramiyorum napabilirim?
Belki açık giyiniyosan ya da vücut hatlarını belli edecek şekilde giyiniyosan ondan laf atıyorlardır 🥺 ben bu duruma karşıyım ama ne yazikki Türkiyede böyle işte
1
13 Yorumla
Soran
+1 yıl
Kapaliyim asiri saf durdugum icin bide hic tepki vermiyom anlamazdan gelip guluyorum bisey yapmasinlar diye
Yok sana bir şey dediğim yok senin yüzünden demiyorum ama zihniyeti laf atma taciz etmeyse çarşaf giysen yine yapar onun altında ne hazineler vardır diye düşünen zihniyetler türer
E tabi yani kapalı açık farketmiyo Allah'ın gün yüzü görmemiş köylüleri geliyor şehire karı kız görmemişler etmemişler sasiriyolar nabicaklarni srfszler
Alnından öpesim geldi seni şu an. Ama toplumsal olarka yetiştirilme olarakta kız erkek ayrımı yaptığınızdan oluyor hala günümüzde bile kız erkek sınıfları ayrı olsun aynı sırada oturmasınalr diye yazı göndereliyor çok etken var ya
Yanlış anlama ama gerçek bu. Korkularını endişelerini gülerek bastırmaya çalışıyorsun. Bu yanlış bir şey sonuçları ya ucuz gözükmek, başkalarına cesaret vermek ya da ciddiye alınmamak olur
Nasil davrancagimi bilmedigim icin soruyorum napmam lazim gercekten bunu bilmiyom zaten normaldede bos bos konusuyorum insanlar cok cahil davraniyon diyolar
Ve bende anlamiyorum s8nradan anliyorum o ana bisey olmasin diye guluyorum sadece belkide bilinc altim korkmayayim diye yapiyo zaten asiri derece anksiyete ve okb var depresyonda atlattim
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Belki açık giyiniyosan ya da vücut hatlarını belli edecek şekilde giyiniyosan ondan laf atıyorlardır 🥺 ben bu duruma karşıyım ama ne yazikki Türkiyede böyle işte
Kapaliyim asiri saf durdugum icin bide hic tepki vermiyom anlamazdan gelip guluyorum bisey yapmasinlar diye
Kıyamam canım benim çalıştığın yerde yokmu bi abi falan sahip çıksın sana şikayet et onlara ne iş yapiyorsun
Ya olur mu öyle şey nasıl giyinirse giyinsin yapacak olan her türlü yapar zihniyet olmadıktan sonra valla bi kadının böyle düşünüp yazması üzdü beni
Patronum kendisi zaten neler diyo bana
Bende karşıyım diyorum öyle zihniyetlilere istediğim gibi giyinirim ama Türkiye'de böyle sanki benim yüzümden mi böyle?
Sende çık ozaman kızım işten adam taciz ediyor laflar atıyor daha ne olmasını bekliyosun?
Yok sana bir şey dediğim yok senin yüzünden demiyorum ama zihniyeti laf atma taciz etmeyse çarşaf giysen yine yapar onun altında ne hazineler vardır diye düşünen zihniyetler türer
E tabi yani kapalı açık farketmiyo Allah'ın gün yüzü görmemiş köylüleri geliyor şehire karı kız görmemişler etmemişler sasiriyolar nabicaklarni srfszler
Alnından öpesim geldi seni şu an. Ama toplumsal olarka yetiştirilme olarakta kız erkek ayrımı yaptığınızdan oluyor hala günümüzde bile kız erkek sınıfları ayrı olsun aynı sırada oturmasınalr diye yazı göndereliyor çok etken var ya
Vallami o kadarida pes yav
Yani hiç denk gelmedin mi hala şu an bile bazı milli eğitimler okula yazı gönderiyor kız erkek ayrı oturma düzeni düzenlensin diye
Aaaa bı yaşıma daha girdim ülke iyice batıyor işte napmaya çalışıyolar anlamiyom
İnan çok kafa yordum her tarafından bakıp düşünmeye çalıştın ama anlam veremedim yok mantıklı yanı çıkmıyor
Öncelikle gülmeyi bırakmalısın. Ondan cesaret alıyorlar. Sonrasında laflarınla hareketlerinle davranışlarınla belli et
Ciddi ortamlarda gume gibi bi huyum var
Yanlış anlama ama gerçek bu. Korkularını endişelerini gülerek bastırmaya çalışıyorsun. Bu yanlış bir şey sonuçları ya ucuz gözükmek, başkalarına cesaret vermek ya da ciddiye alınmamak olur
Evet gulerek bastiriyorum gercektende oyle bi sen anladin vallahi
Benim anlamam bir şey değiştirmez de. Tepkilerini gösterebilmelisin. Dışarıya aktarmalısın. Yoksa çok kırılır çok kullanılır ve kendinede çok kızarsın
Oyle oluyo zaten
5N1K Ne, Nerede, Ne zaman, Nasıl, Neden, Kim yaptı?
Kuzenim patronlarim arkadasim
Herkes seni gözüne kestirmiş. Ses çıkartmayınca istediğini düşünüyorlar. Patronların kaçtane ve ne yapıyorlar?
Benim gibi saf kizlara hep mi boyle bakiyolar
Yaş, boy, kg, burc, tahsil ve meslek ne?
Anlamazdan gelip gulunce cesaret alıyor karaktersizler. Gülmeyin
Asiri anksiyetem var bi nevi kendimi koruma kalkanim bu bilincsizce yapiyorum
Kendinizi geliştirin eve bildirin yanınızdakilere söyleyin bilsinler durumu. Destek her şeydir.
Boyle olmamda ailem en buyuk etken evde ezildigim icin disarda acilamiyorum
24 yasindayim degisirmiyim ki
Degisirsiniz yahu neden olmasın. Bir şekilde bu duvarı aşacaksınız
Benim diger insanlarlada hic iyi iliskilerim yok hep dislanan otekilestirilen biriyim cogu kisiyle aram bozuk
Varsın olmasın , tek başınıza olun ne olack. Takılmayın kimseye ve lütfen kimseye gülmeyin
tamam
Herkes farklidir, caninizi de bunun için sikmayın nolur.
Ben fazla farkliyim
Siz böyle özelsiniz
Sözlü taciz mi cinsel taciz mi yaş kaç birde?
Ve umarım soru trolldur ya
Sozlu olarak istiyolar iste
maalesef gercek
24
Ya troll inanmıyorum bu kadar olacağına diğer yorumları okudum kuzenim patronlarım arkadaşlarim hepsi istiyor demişsin
Yemin ederim dogru ben cok tacize ugradim
Ya tamam da kuzenim de işin içinde diyorsun çalışanların hepsi mi mideniz hepsi sana asılıyor
Hepsi ayni yerde degil ayri yerler mekanlar
Dokunuyorlar mi peki yoksa sadcee sözle mi?
Sozle
İlerisine neden gitmiyorlar sence bu kadar laf söyledikten sonra?
Ne bilim ben safim ya anlamazdan geliyom bilerek yaptigimi dusunmuyolar heralde
Sence neden?
Bilmiyorum belki de sen cesaret alıyorlardir diyeceğim ya da çok mu hoş birisin?
Ileri neden gidemiyolar diye sordun ya onu diyom neden sence erkeksin sende anlarsin
Msssjj atsssaana sn ozlden.
Sen sesini çıkaramazsan biz ne yapabiliriz?
Nasil davrancagimi bilmedigim icin soruyorum napmam lazim gercekten bunu bilmiyom zaten normaldede bos bos konusuyorum insanlar cok cahil davraniyon diyolar
Kişisel gelişim kitapları oku psikolog bir uzmanla görüş
Çok canayakın olduğundan olabilir sert ol
Aynen
Cocuk gibisin diyo herkes davranislarim oyle hic kotuluk dusunmem bide
İşte bak o yüzden
Sert olmak zorundasın yoksa seni meze yaparlar ben gerekemedikçe erkeklerle konuşmam bile
Bu dünya toz pembe değil
Iyide cocuk gibi olunca cana yakinmi oluyorum illa fayda saglamalarimi gerekiyo pis kopekler evlieler bile oyle
Yani sen çocuk gibi oluyorsun iyi niyetle oluyorsun ama onlar sana bakınca bir yalak görüyorlardir erkeklerin beyni boyle calisiyo
Kopekler iste
Ne yapiyorlarki
Sozlu olarak ama artik yeter bende hep kendimi sucluyom
ne diyolar mesela?
Acikca versene faln diye
bacım yerine koyuyolar
valla polise git demekten başka bişi gelmiyo aklıma.
Polisemi gitmek gerekiyo ben hep kendimi sucluyom sen yuzverdin diyolar
yani benim diyebileceğim bu. gerisi sana kalmış. bir süre sonra sözle yetinmeyebilirler haberin olsun
Salagim ben ya cok canım davraniyom ama allahtan kimse oyle biseye yeltenmedi
Umarım olmaz öyle şey
Insallah zorlada yapmaya cesaret edemezler
Yaparlarsa geçmiş olsun şimdiden
Sacmalama o kadar da degil
Ne diyorlar
Ne iş yapıyorsun
Bi tanesi versene falan diyodu imali bi taneside senin yerinde olsam adamlara baktiririm kendime dedi e5 cik falan dedi
Bunlar sana hakaret ediyor farkında mısın
Ne iş yapıyorsun?
Ve bende anlamiyorum s8nradan anliyorum o ana bisey olmasin diye guluyorum sadece belkide bilinc altim korkmayayim diye yapiyo zaten asiri derece anksiyete ve okb var depresyonda atlattim
Temizlik işi
Kurumsal bir yer mi
Bende de var o biliyor musun işime gelmeyince anlamamazlıktan geliyorum
Hayir
Kurumsal bir yer olsaydı böyle olmazdı ona güvenerek rahat konuşuyorlar
Magazadada calismistim onlarda oyle
Hangi mağaza
Olur mu öyle y