Zorlanıyorum diye bağırmam mı gerekiyo?

3 aylık hamileyim çalışıyorum bedenen çalıştığım bir isim var baya yorgun geliyorum eve zaten eskisinden çok daha yorgun hissediyorum kendimi bişey yapmasam bile. Cuma günü doktor kontrolüm var iş çıkışı annem tutturmuş diyo ki cuma çıkışta buraya gelin kayınvaliden falan da biseyler yiyelim kutlama yapalım. İkili test yaptırmaya gitcem sonucu iyi mi kötü mü çıkacak belli değil neyin kutlaması ayrıca cuma yani en yorgun olduğum gün eve gelip yemeği yiyip yatıp kalıyorum ben. Görüşmüyoruz ondan özeniyo desem daha dün onlardaydım haftada iki gün görüşüyoruz mutlaka. Hem dinlen hiçbir şey yapma iş yerinde yorulma diyo hem de beni kendisi de yormak istiyo sürekli bir şeyler yapma isteğiyle. Haksız mıyım Allah aşkına?

Zorlanıyorum diye bağırmam mı gerekiyo?
Cevapla