Düşünün, tren raylarının dibindesiniz. Göreviniz, bir tren yaklaştığında yanınızdaki kolu çekerek rayların yönünü değiştirmek. Bir tren yaklaşıyor. Aniden, trenin güzergahında uzakta işlerini yapan 5 işçi gözünüze takılıyor. Eğer rayların yönünü değiştirmezseniz beş kişi ezilecek. Makasın diğer tarafına bakıyorsunuz. Rayların üzerinde bir işçi var. Rayların yönünü değiştirirseniz bir kişiyi öldürmüş olacaksınız. Ne yapardınız?
Tramvay ikilemi, siz olsanız bu durumda ne yapardınız?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Bir kişiye kenara çekil der yönü değiştiririm
5 işçi ölsün Türkiye'de asgeri ücretle çalışmak zor bari ölüp kurtulurlar hem aileleri de sağlam tazminat alır
Degistirmem herkesin kaderi kendine 5 kisiymis 10 kisiymis umrumda degl
O işciler mal mı kardeşim görürler trenin geldiğini çekilirler diye düşünür kola hiç dokunmam ;Ds
Durduramaz mıyız vicdansız değilim yapamam