Kadınların polis ve subaylara zaafı olduğunu düşünüyormusunuz?

Nedense ben etrafımda hiç bekar erkek polis ya da subay görmüyorum hepsi erken yaslarda evleniyor.

Çok tipsiz erkek olsalar bile talipleri çıkıyor demek ki hemen.
Kadınların polis ve subaylara zaafı olduğunu düşünüyormusunuz?
Cevapla