Nedense ben etrafımda hiç bekar erkek polis ya da subay görmüyorum hepsi erken yaslarda evleniyor.
Çok tipsiz erkek olsalar bile talipleri çıkıyor demek ki hemen.
Çok tipsiz erkek olsalar bile talipleri çıkıyor demek ki hemen.
Sadece dar gelirli ailelerden gelen, eğitim seviyesi kadınlar polislerle ilgilenir. Ben hiç Koç , sabancı gibi bir ailenin oğlunun polis olduğunu duymadım. Bu gibi ailelerin kızlarının polislerle ilgilendiğini de duymadım. Sen de duymadın. Kimse duymadı. Çünkü öyle bir şey yok :D Çünkü seviye meselesi :D
Sert bir yorum olmuş
@Doctor-Strange Gerçek bu.
Biliyorum. Şekle aldanmayan nadir kızlardansın.
Evet ya çok var. Herkes üniformaya aşık oluyor ama onun getirdiği zorluktan kimsenin haberi yok. Valla hayırlısı olsun işi ne olursa olsun önemli değil
Cevap
10Cevap
Devlet baba garanti para veriyor çünkü, zırt pırt izin veriyor gezdiriyor her yeri beleşe. Gece nöbeti veriyor onlara kadın rahat ediyor. 😂
mantıklı
Özel güvenlik olarak bu durumdan muzdaribim ilk başta polis sanmaları ve iki kere bakıp aa bu buymuş bakışları yani ye kürküm ye hesabı 🤣
😂😂
Bana çok itici gelmiştir üniforma tasiyabilene güzel bizim ülkenin polisleri uniforma taşımasını bilmiyor
Üniforma güç ve otoriteyi temsil eder.
Kadınlar da kendilerini koruyup kollayan güçlü erkeklerden hoşlanırlar.
Çok mesaj alıyorum özellikle 20 li yaşlı kızlardan..
şaşırmıyorum hiç
Benım yok zaafım falan
benımde yok
Haklısın eşim mesela 😀
🙊🙈😂
Var tabi üniforma hayranı çoğu
neden acaba? güç mü onları çekiyor?
Düşünmüyorum, var zaten
Evet var özellikle de Hatay kızlarının
Otoriteye zaafiniz var.
Üniforma hayranlığı diye bir şey var
Düzenli maaş ve ssk 😉
Biliyorum ya
Polis değiliz ama bi biz sap kaldık
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?