Hissiz duygusuz yaşamaya çalışan vardır mı benim gibi?

Yanımda adam kesseler hicbisey hissetmiyorum normal duruyorum hicbirsey uzulmuyorum kimseden hoşlanmıyorum kimseyi sevemiyorum çok konuşmam aglayamam ve bu şekilde yaşamaya çalışıyorum
Hissiz duygusuz yaşamaya çalışan vardır mı benim gibi?
Cevapla