Merhaba a benimle bu derdin aynısını paylaşan ya da fikir verebilecek arkadaşlar var mı?

önceden de vardı ama babamı kaybettikten sonra daha çok açığa çıktı sanırım. sürekli ölecekmişim gibi hissediyorum içim daralıyor gögsüm sıkısıyor carpıntım oluyor. her bi olayda hep en kötüsünü düşünüyorum. sosyalleşemiyorum arkadaşlarımla bulusayım sanki kalp krizi gecirecem de ölecekmişim korkusu oluyor kardiyolojiye bile gittim hiçbir şeyin yok dedi ama bu düşüncelerden kurtulamıyorum. kursa yazıldım kursta bile hic rahat değilim sporada gitmeyi düşünüyorum ama ya sporda kalbime bir sey olursa diye düsünmeden edemiyorum. psikiyatriye de gittim kaygı bozukluğu diyip haplar verdi kullanmadım bağımlı olurum diye nasıl kurtulucam lütfen fikir verin çok yoruldum intihar etmeyi bile düşündüm çoğu kez dayanamıyorum artık yaşanmıyor böyle :(
Merhaba a benimle bu derdin aynısını paylaşan ya da fikir verebilecek arkadaşlar var mı?
Cevapla